טלוויזיה

רותם סלע חושפת: מה המטרה הגדולה ביותר שלה?

רותם סלע ואסי עזר התייחסו לעונת הדו קרב של נינג'ה ישראל והציבו יעד גבוה באשר להר המידוריאמה: "זאת אחת המטרות הכי גדולות שלנו, אם לא מטרת העל של העונה, להיות המדינה הראשונה בעולם שכובשת את המידוריאמה פעם אחר פעם ברציפות"
מערכת ice | 
רותם סלע (צילום מתוך האינסטגרם)
'נינג'ה ישראל' מתקרבת לרגעי ההכרעה של העונה החמישית, הלא היא עונת הדו קרב של תוכנית הלהיט של קשת 12, כאשר עד כה כבר נרשמו לא מעט הפתעות, במסגרתן, בעקבות קרבות הדו קרב, מתמודדים חזקים מאוד מהעונות הקודמות, מצאו את עצמם מחוץ לתחרות לאחר שהפסידו בציוותי הדו קרב שקיבלו מול מתמודדים חדשים שכבשו את המסלול.
בראיון לעודד בן עמי בתוכנית 'שש עם' של חדשות 12, צמד המגישים של נינג'ה ישראל, אסי עזר ורותם סלע, התייחסו לשינוי הדרמטי בעונה הנוכחית, כאשר אסי התייחס לשיטת הדו קרב ולהדחות המפתיעות ואמר: "אני מסתכל על זה הפוך, בעונה הזאת אתה ממש רואה מי הטובים ביותר, אתה מנקה נורא מהר את מספר שתיים ונשאר עם הטובים ביותר. ככל שהעונה יותר מתקדמת, אתה מבין איזה חצי גמר מטורף הולך להיות - ושהולך להיות גמר אחר לגמרי".

באשר לציפיות מכמה שיותר מתמודדים העונה לכבוש את הר המידוריאמה, התייחסה רותם סלע ואמרה: "זאת אחת המטרות הכי גדולות שלנו, אם לא מטרת העל של העונה, להיות המדינה הראשונה בעולם שכובשת את המידוריאמה פעם אחר פעם ברציפות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה