תקשורת ומדיה

ארז טל מסתבך: זה הפרט המביך שאסי עזר חשף

עבר הרבה מאוד זמן מאז שארז טל היה המנחה של 'האח הגדול', אבל זה לא מנע מהמגיש שהיה לצדו אסי עזר לחשוף פרט אחד שאף אחד לא ידע
כפיר אדר |  1
ארז טל (צילום פלאש 90)
אחרי שנחשף כמי שהתחבא בתחפושת הטווס בריאליטי ״הזמר במסכה״ של קשת 12, ארז טל, המגיש בימים אלה את ״זה לא אולפן שישי״ נחשף גם בסטורי של אסי עזר, מי שהגיש יחד איתו בעבר את האח הגדול, עוד בימי ערוץ 2.
הבוקר (רביעי) עזר העלה לא מעט זיכרונות מהקריירה המשותפת של השניים לסטורי שלו, שכוללת ראיונות משותפים ועל במת אולפני נווה אילן ב"האח הגדול" ועל הדרך גם חשף מי היה הדייר האהוב ביותר על ארז טל שאפילו הצביע עבורו.

זוכרים את דודי מליץ? האקס המיתולוגי של מאיה בוסקילה שנכנס בעקבותיה לבית "האח הגדול" וזכה בעונת ה-VIP הראשונה ששודרה, אז על פי עזר, ארז טל אהב אותו כל כך ואף דאג לעזור לו בזכייתו כאשר סימס לו עשר פעמים, כמות מרבית להצבעות. 
אם כבר מדברים על טל, בראיון ל"לילה טוב עם גיא פינס" רגע לאחר שנחשף, סיפר ארז טל על החוויה שעבר: "זו אחלה תוכנית, מאוד כיפית. זו הייתה חוויה. מי שעקב אחרי הטווס ראה שבשיר הראשון לא זזתי. למה לא זזתי? חגורת בטן, 7,000 נוצות מאחורה, זה 20 קילו. כאילו תקעו לך מטאטא אתה יודע איפה. אתה לא יכול לזוז. בפעם הראשונה הייתי בהלם, אחרי זה מצאתי את התנועות שאני יכול לעשות. זאת תחפושת בלתי אפשרית".
על איך הצליח להסתיר זאת מהבנות שלו סיפר טל: "זה היה מושלם, כי הן לא ידעו עד לרגע זה. שנייה לפני שעליתי לדבר איתכם צילמתי אותן, הן היו בשוק מוחלט. אחת עוד אמרה לי שנייה קודם: 'הטווס יודח כי הוא שר גרוע. מי אתה חושב שזה?'. היא לא תהיה בצוואה, לא חשוב. זה היה ממש עד לשנייה האחרונה ויש לי את זה מתועד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה??? למה???
    בובו 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסי למה רק "לחפש" ולא לפרגן?
    סגור