שיווק ופרסום

ארז טל בחשיפה מרגשת: "משפיע על החיים של משפחות בישראל"

ארז טל, ממשיך להוביל את הקמפיין של חברת RiseUp, המעניקה שירות דיגיטלי מהפכני המאפשר לשלוט בהוצאות הכספיות בצורה פשוטה ויעילה: "יש משהו מיוחד בקמפיין ששם במרכז את החיים האמיתיים, של אנשים אמיתיים. כיף להיות חלק ממותג שמשפיע לטובה על החיים של כל כך הרבה משפחות בישראל"
מערכת ice | 
איש טלוויזיה והמנחה המוערך, ארז טל, ממשיך להוביל את הקמפיין של חברת RiseUp, המעניקה שירות דיגיטלי מהפכני המאפשר לשלוט בהוצאות הכספיות בצורה פשוטה ויעילה. 
במסגרת הקמפיין, טל שוחח עם לקוחות החברה אשר הציגו בפניו את השיטה שלהם לשליטה על ההוצאות הכספיות, תוך שיתוף בתהליך הפיננסי שעברו, והאתגרים הכלכליים עמם מתמודדים, כמו מרבית המשפחות בישראל, בייחוד בתקופה הנוכחית. הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב G, עתיד לעלות בפריסה ארצית רחבה בערוצי הטלוויזיה המובילים, וכן ברדיו ובדיגיטל. 
יובל סמט, שותף מייסד ומנכ"ל החברה אמר: "המציאות הכלכלית שאנחנו חיים בה - עם הכותרות המאיימות והמשכנתאות המתייקרות - עלולה להיות משתקת. כולנו רוצים בטחון כלכלי, אבל לפעמים קשה להבין איך להגיע לשם. השיטה שראינו שמצליחה פעם אחרי פעם, היא לפרק את השינוי הגדול לצעדים כלכליים ממש קטנים. כדי לעזור לציבור להאמין שהשינוי הוא בהישג יד, שמנו במרכז הקמפיין לקוחות אמיתיים שהצליחו לעשות שינויים גדולים, והסכימו לשתף את התהליך עם העולם״.
ארז טל סיפר: ״יצא לי לעשות לא מעט קמפיינים טלווזיונים, ועשיתי גם לא מעט ריאלטי, אבל יש משהו מיוחד בקמפיין ששם במרכז את החיים האמיתיים, של אנשים אמיתיים. האווירה על הסט הייתה מרגשת, מדהים לראות איך לקוחות רייזאפ מדברים בפתיחות על השינוי הכלכלי שהשיגו בזכות השירות, במיוחד בתקופה שנראה שעתיד כלכלי טוב יותר הוא חלום בלתי מושג. כיף להיות חלק ממותג שמשפיע לטובה על החיים של כל כך הרבה משפחות בישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה