טלוויזיה

'הרשימה השחורה' וסדרת הלהיט לילדים: אלו התכנים שיעלו בקרוב בסלקום

לכבוד חודש פברואר השירות של סלקום TV מביא מגוון תכנים חדשים ללקוחותיו, ביניהם תכנים חדשים לסדרת הילדים האהובה 'קוקומלון', עונה חדשה ועשירית של 'הרשימה השחורה' ומגוון רחב של סרטים אהובים
מערכת ice | 
הרשימה השחורה (צילום באדיבות סלקום TV)
שנייה לפני שחודש פברואר מגיע, סלקום TV מפרסמים את רשימת התכנים החדשים והמצופים שיעלו ממש עוד שבוע. לקוחותיו של השירות יוכלו לענות מעונות חדשות ובין-לאומיות, סדרות ילדים בלעדיות וסרטים שיגרמו לכם לרצות להישאר מול הטלוויזיה לאורך כל היום.
ראשית סלקום TV מודיעים שהחל מהחודש הקרוב תעלה סדרת הפעוטות 'קוקומלון' עם תכנים חדשים. יתרה מכך, בחודש הקרוב תעלה העונה העשירית והמצופה של הלהיט 'הרשימה השחורה', בכיכובו של ג'יימס ספיידר, והעונה החמישית של ילוסטון, בכיכובו של קווין קוסטנר.
לצד השמות המוכרים הללו, נוכל ליהנות מהעונות החדשות הסדרות 'FBI: המבוקשים ביותר', שמגיעה עם עונה שלישית, 'רוחות רפאים' עולה בעונה שנייה לאחר עונה ראשונה מוצלחת. כמו כן, השירות ישדר את העונה הראשונה והמצופה של סדרת הדרמה 'האמת על פרשת הארי קוברט' - עיבוד לרב המכר של ג'ואל דיקר.
לצד הסדרות החדשות הלקוחות יוכלו ליהנות מסרטים נוסטלגיים ואהובים כמו סגרת סרטי 'דמדומים', 'הזאב מוול סטריט', 'כוננות עם שחר', 'הפסנתרן', 'דיאנה', 'היא', 'סופר הצללים' ועוד רבים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה