טלוויזיה

בר זומר חושפת: "כשגבר מביא פרחים - משהו לא בסדר"

גיל מרנץ שרף את המסלול בנינג'ה ישראל וחשף בפני בר זומר כי "די רומנטי", ומשתדל להביא לבת זוגו פרחים בכל הזדמנות. על כך סיפרה זומר: "בעלי לא מביא לי פרחים. יש לו דעה מאוד מסוימת על פרחים, שמי שמביא אותם - עושה משהו לא בסדר"
מערכת ice | 
בר זומר (צילום אינסטגרם)
גיל מרנץ, שכבר זכה במקום הראשון בעונה השנייה של נינג'ה ישראל, רשם אמש (שלישי) שוב ערב גדול במיוחד על המסלול של נינג'ה ישראל בנמל חיפה, שרף את המסלול עם אחד הביצועים הגדולים שהיו בנינג'ה ישראל אי פעם, כאשר סיים במהירות שיא והצליח לעלות על המגה קיר, הראשון בעונה הנוכחית שעושה זאת.
מרנץ התחרה בדו-קרב מול רועי פפו, אחרי שהאחרון תפס את מקומו בגמר השנה שעברה בעקבות אותה פסילה כואבת. בשיחה עם בר זומר רגע אחרי שירד מהמסלול, החמיא מרנץ לפפו: "רועי הוא אחד האתלטיים הכי טובים שיש בענף הנינג'ה בישראל. זה היה מאוד מבאס כשהבנו שאנחנו ראש בראש, כי זה אומר שהעונה הפסידה מתמודד סופר טוב. זה מה יש, ואני בטוח שבשנה הבאה רועי יחזור וייתן בראש".
מי שליוו את מרנץ בצד המסלול, היו המשפחה והחברה בשנתיים האחרונות, נועם צפריר. כשנשאל מה הסיכוי שהם ייקחו את הקשר צעד אחד קדימה ענה: "אני לוקח דברים בזמן שלי, בלי לחץ". כשזומר ניסתה להבין איך מרנץ בתור בן זוג הוא סיפר: "אני די רומנטי: משתדל להביא לה פרחים וצמחים, לכתוב לה טקסטים יפים ולהרעיף עליה את מה שמגיע לה".
זומר חשפה פרט מעניין על הזוגיות שלה עם בעלה, אביב כהן, והמתנה שהיא בדרך כלל לא מקבלת ממנו: "בעלי לא מביא לי פרחים. יש לו דעה מאוד מסוימת על פרחים, שמי שמביא אותם - עושה משהו לא בסדר". לכך הגיב מרנץ בהומור, "אין לי יותר מדי זמן לעשות דברים לא בסדר. זה או הנינג'ה או פרחים בשבילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה