טלוויזיה

אביבית בר זוהר מגיעה לארץ נהדרת: צפו בחיקוי המטורף

ארץ נהדרת תעלה הערב בפרק קורע במיוחד, ולכם מגיעה הצצה מיוחדת לפני כולם לחיקוי הקורע של אביבית בר זוהר וארוסה קווין, כשגם ליהיא גרינר זכתה לחיקוי משעשע במיוחד. צפו
מערכת ice |  1
אביבית בר זוהר בארץ נהדרת (צילום קשת 12)
אביבית בר זוהר התארסה לאחרונה עם בן זוגה, קווין צרפתי, אחרי כשנה שהם יוצאים יחד, אחרי שחשפה זאת בסטורי שהעלתה לחשבון האינטסגרם שלה בו היא מציגה את הטבעת  עם יהלום גדול במיוחד במרכזה שמוערך בסכום של כ-300 אלף שקל.
היום (רביעי) יתקיים פרק נוסף בעונה הנוכחית של ארץ נהדרת בקשת 12, וכמובן שהם לא שכחו את בר זוהר ובן זוגה קווין, שקיבלו חיקוי קורע במיוחד. מי שעוד קיבלה חיקוי משלה בפרק הערב היא ליהיא גרינר.
בקטע ראשוני מהחיקוי הנדיר של הזוג המאורס שישודר הערב, בר זוהר אומרת: "בנות, עם ישראל. זה קווין מיי לאב. אם אתם רוצים לדעת איך התארסתי זה מאוד מאוד פשוט וכל אחת יכולה למצוא את אהבת חייה. כל מה שצריך לעשות זה למתוח את העפעף, לחבר אותו למצח, למתוח גם את המצח ולחבר אותו לפופיק. אהבה לכולם, איי לאב יו מיי לאב".
 
בחיקוי של גרינר, היא נשאלת אם היא מתרגשת מהחתונה של אביבית, וכך היא הגיבה: "אוי מיי גאד, אני מתרגשת. חברה טובה שלי, אני נורא מתרגשת ואני יודעת כבר מה אני אלבש, ויודעת איזה מוצר חדש אני אשיק בחתונה, ואני יודעת איזה פילטר אני אשים בסטורי שלי מהחתונה, ואני יודעת איזה משבר יח"צ שניצור ריב כזה טוב". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אביבית בר זוהר
    דוד 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לה שגעון גדלות, כל הניתוחים שעשתה כיערו אותה, מראה מלאכותי מיותר
    סגור