טלוויזיה

צופית גרנט שוברת שתיקה אחרי 4 שנים: "מוח מעוות ומחליא"

אשת התקשורת החליטה לצאת פעם אחת ולתמיד נגד גרושתו של בעלה החדש שולי רנד: "מולך צריך אומץ כי את חסרת גבולות ואין לך דין ואין דיין, כל קללה שאת מקללת מעידה על מהותך כאדם, ואת מקללת בלי סוף אותנו את ילדינו, מאיימת, מתלוננת, אבל האמת תנצח אותך בסוף כי קשה לנצח לאורך זמן טוב לב ועדינות ורגישות"
מערכת ice |  10
צופית גרנט (צילום פייסבוק/ אבודים עם צופית גרנט)
עוד לפני החתונה המתוקשרת שלהם, שלוותה בקשיים רבים שהצריכו אפילו אישור מיוחד מהרבנות, צופית גרנט ושולי רנד הציגו זוגיות בריאה ויציבה, אבל מיכל רנד תמיד נמצאת שם ברקע, עם לא מעט ביקורות וזעם שהיא מביעה פעם אחר פעם נגד הזוג.
גרנט פרסמה אמש (שישי) סרטון של רנד, בו הוא יוצא בכעס נגד גרושתו: "רק השבוע עצרו אותה שוטרים נוהגת עם ילדים מאחורה עם ג'וינט. אני יודע כמה מסוכנת הנהיגה שלה, בלי ביטוח, בלי רישיון ובלי שום דבר, מה זה הטירוף הזה? את נחמן הצליחה להכניס אותו למצב שהוא נכה ובכיסא גלגלים, כמובן שהיא מקבלת קצבת נכות שלו שהולכת אליה, והילד הולך ומשמין והוא בסכנת חיים".

גרנט לא נשארה אדישה ופרסמה פוסט חריג במיוחד בחומרתו: "ארבע שנים אני שותקת, מעלימה עין, לא מעזה להיכנס לביוב שבו את מתנהלת, שומעת אותך בעיקר דרך אחרים משקרת וממציאה סיפורים, על שולי, עליי, בדמיונות שאת רוקמת במוח המעווות והמחליא שלך. רואה אותך יוצרת לילדים שלך קונפליקט והם שבקשר מצוין עם אבא שלהם (חוץ משניים לצערו הרב, היחידים שמנוכרים ואין לי ספק שהם סובלים מזה) והם יודעים שהוא כאן לכל בעיה, תומך אוהב מייעץ בתבונה ובלי רצון לשלוט בהם ולהכאיב להם, והבית שלנו פתוח ומקבל אותם באהבה ובעיקר בדיסקרטיות כדי שלא תמעכי אותם, ישראל בגללך פוגש את שולי שאוהב אותו אהבת נפש רק פעם בשבוע ושולי לא מוותר על שום נסיעה לגבעות בכדי לבשל ולחבק ולצחוק עם ישראל, וכך גם עם הילה ודוד וקמילה אשתו, ודניאל ושלושת ילדיו, ואת מייצרת דרמות".
"רק בכדי שתוכלי לכוון מצלמה עוינת לפניו של ישראל חסר הישע בכדי להוציא ממנו סינקים אלימים שהוא שונא ושונא ושונא, ישראל לא באמת שונא את פדידה וכבר פגש אותו עשרות פעמים בשמחה ועליצות, אבל הפעם הגזמת הגעת אצלי לקו אדום, פדידה אכן נכנס לחייו של שולי לפני ארבע שנים אבל לא כאויב שלך אלא כמי שלקח על עצמו לשקם ולרפא את פצעיו של שולי, נפשית ומנטלית ופיזית וכלכלית, במסירות נפש שאין דומה לה, באצילות ששפתך לעולם לא תבין, חסר אגו, רגיש, נדיב".
 
עוד הוסיפה: "ולמזלו של שולי עדין הנפש גם אמיץ, אין מה לומר, מולך צריך אומץ כי את חסרת גבולות ואין לך דין ואין דיין, כל קללה שאת מקללת מעידה על מהותך כאדם, ואת מקללת בלי סוף אותנו את ילדינו, מאיימת, מתלוננת, אבל האמת תנצח אותך בסוף כי קשה לנצח לאורך זמן טוב לב ועדינות ורגישות כמו שיש בדוד פדידה האהוב ובשולי, תודה לאל שבית המשפט מבחין באמת, ואני לא מתכוונת לחסוך מהציבור את ארועי השמחה של שולי עם ילדיו, ולא מתכוונת לשתוק לך גם בבתי המשפט. אגב, שאלה מישהי מדוע שולי לא מביא את ישראל אליו הביתה? האם בגלל אשתו? אז הנה התשובה, לא!!!!
לסיום כתבה: "לא בגללי ולא בגללו רק בגלל שאת לא מאפשרת לילדייך להיות איתי בקשר, ממה את מפחדת תגידי? אני אענה במקומך, את מפחדת מהאמת, שהם יבינו שאני טובה ונדיבה ושהבית שלנו נעים ומיטיב ושאבא שלהם מייצר בשבילם הגנה ונורמליות, ורק בכדי שאולי איזה גורם משפיע כמו רווחה, או משטרה יכנסו לתמונה ויבינו במה מדובר אני מצרפת את מה שהיה אצלנו בבית אתמול כך נראה שולי בחוסר האונים שהוא נתון בו".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    צופית גרנט
    אלונה אלון 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה זכות את עושה למיכל רצח אופי ?
    סגור
  • 8.
    כמה שאלות שיגרמו לכם לתהות על קנקנה
    שרון 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרבה מאוד דיבה הוצאה כנגד צופית בקבוצת איגוד העובדים והעובדות הסוציאליים הקבוצה הסגורה . מאות קללות וטינופי פה שעולות עשרות מונים על מושא הביקורת שבמאמר זאת מכיוון ועשתה כתבות המבקרות את התנהלותו של אותו גורם "משפיע" צופית מודעת לדבר , עשרות עמודים עם קללות וטינופי עם שמות הקללניות נשלחו אליה . אז שאלה לי : אם שמה הטוב של צופית כל כך חשוב לה מדוע בחרה להתעלם מהוצאות הדיבה ? מדוע כמשיבה בתביעת דיבה בחרה צופית באקסית של בעלה זאת בזמן שלה יש חשיפה נמוכה ברשת הרבה יותר מאשר הדיבה שהוצאה כנגדה עי אותו גורם "משפיע" זאת ועוד שחומרתם של הדברים והקשרם חמורים עשרות מונים ? אם אתם מאמינים שהיא תובעת כי שמה הטוב חשוב ולא אינטרס זר אחר תחשבו שוב כי אני יודעת בוודאות שהיא בחרה להתעלם מצילומי המסך של אותו גורם "משפיע" נגדו היא העבירה ביקורת נוקבת צופית מודעת לכך , עשרות צילומי
    סגור
  • 7.
    צופיתהיקרה
    רויטל 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא הוציאה אותו מכל הטירוף שחי בו. היה אומלל...גבר מוכה. .שתעזוב אותו לנפשו...אשה רע ....שתתן להם קצת שקט
    סגור
  • 6.
    נישארה עם 7 ילדים שהיא צריכה לפרנס
    לבנה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מתסכל, אם כי ההתנהגות לא מוצדקת. אישתו לשעבר נשארה עם 5? 7? ילדים שהיא צריכה לפרנס, בעוד ששולי מצא לעצמו מפרנסת. אני חושבת שאם מצבם הכלכלי היה יותר טוב, ופה כל אחד מבני הזוג לשעבר צריך לקחת אחריות, הם לא היו מגיעים למצב הזה.
    סגור
  • 5.
    התנהלות מול קנאה וטירוף
    הילה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צופית יקרה ,מסר חוזר, ברור ,בהיר ותקיף עדיף על תגובה מפורטת . האמת לא מעניינת אותה,וכל תגובה שלך רק תהפוך אותה לרלוונטית. תחזרי על מנטרה קבועה ,וברורה. היא תלך לקיצון,עד שתהרוס את עצמה. בהצלחה!
    סגור
  • 4.
    מדהימים
    רוית 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שניכם מדהימים צופית ושולי וממש מבינה לליבכם אני כחד הורית גם חווה מעט דברים דומים.וזה ממש מתסכל שיש הוכחות והכל ובכל זאת הצד השני יודע איך לנצח אף שלא מבין שזה הרס הילדים! מאחלת לכם את כל הטוב שבעולם רק תפילות וסיעתא דשמייא.אין משהו אחר כנגד משטינים.בהצלחה בשורות טובות צופית מחזיקה ממך את אשה חזקההה
    סגור
  • 3.
    צופית
    מיקה 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תשמרי על הכבוד שלך, את ממש לא במרכז העולם
    סגור
  • 2.
    צופית מושחתת
    רבקי 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 12
    אישה רעה שמתעללת באישה נכה. במה את משוויצה ? שאת פולניה ורעה יותר. אם היית משתמשת בחצי מהדרמה שלך והנסיון שלך לעזור לזוג הזה. היה עדיף מחטיפת הבעל. ותחרות לא ראויה עם אישה תשושת נפש. את ביזיון לתקשורת. ואישה לא מכילה. הלוואי שתחלי בגלל בעלך החדש כמו מיכל. ואז נראה אותך מדברת. ותפסיקי עם כל כתבות היח"צ שלך עם שולי. תפסיקי להוציא עיניים. רעה
    סגור
  • 1.
    צופית צודקת. האהבה תנצח. חבל שלא מאשפזים את הגרושה. (ל"ת)
    יוסי 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • צופית גמדה מעצבנת כל היום ברדיפה אחרי רייטינג ופרסום (ל"ת)
    איתן פרץ 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור