רכילות עסקית

צופית גרנט חוגגת יום נישואין: זו ההקדשה שלה לשולי רנד

גרנט כתבה לרנד: "שולי, אהוב ליבי, לפני שנה בדיוק, ערב ו' בכסלו , באנו בברית הנישואין, ואין כמוך בעולם, האיש החבר והשותף הטוב בעולם. עדינות הנפש והאור שלך עוטפים אותי כל יום מחדש. אני אוהבת אותך"
מערכת ice |  1
צופית גרנט ללא גבולות (צילום יחצ רשת 13)
יכול להיות שזה ישמע לכם כמו זיכרון רחוק, אבל רק לפני שנה היה היום בו צופית גרנט ושולי רנד, שהסתירו את הזוגיות שלהם במשך תקופה ארוכה שמרו עליה מתחת לראדר, עמדו מתחת לחופה ונשבעו זה לזו אמונים.
בשל הרגישות הגבוהה של הנושא, כשהזמר עוד היה נשוי למיכל רנד, הנישואין התאפשרו רק לאחר התערבות של הרבנות ואין ספק שזה היה רגע מתוק במיוחד בשביל השניים. החתונה נערכה ללא גופי תקשורת, ללא טלפונים, במיקום סודי בהרי ירושלים ושם רנד שבר שוב את הכוס.

כעת, כשהזוג המפתיע של הביצה חוגג את שנת הנישואין הראשונה שלו, כבר אפשר להתחיל לסכם חלק מרכבת ההרים שעברה על השניים. לרגל חגיגות השנה בירכה המנחה את בעלה הזמר, כששיתפה ברשתות החברתיות את התמונה מיום החתונה.
גרנט כתבה לרנד: "שולי, אהוב ליבי, לפני שנה בדיוק, ערב ו' בכסלו , באנו בברית הנישואין, ואין כמוך בעולם, האיש החבר והשותף הטוב בעולם. עדינות הנפש והאור שלך עוטפים אותי כל יום מחדש. אני אוהבת אותך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה לאל שזכה בך!!!!!!
    חלי 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין על צופית. רגישה תומכת אוהבת. שולי ה' פיצה אותך בענק. כל יום תברך ברוך שפטרנו מהקודמת. המון שמחות ואושר עד אין קץ.
    סגור