ויראלי

הסולחה המרגשת בביצה: ליהיא גרינר וצופית גרנט מתפייסות

הסכסוך שפרץ בין מגישת הטלוויזיה וכוכבת הריאליטי פרץ אחרי אסון מירון, ורק עכשיו הוא מגיע לסיומו. אחרי התנצלות של גרנט, מגיעה סליחה מגרינר 
מערכת ice | 
ליהיא גרינר, צופית גרנט (צילום פייסבוק/ ליהיא גרינר, צופית גרנט)
הסכסוך בין ליהיא גרינר לצופית גרנט הגיע לסיומו בשעה טובה, אולי בגלל חודש הסליחות. אחרי שגרנט התנצלה באריכות, גרינר העלתה סרטון לאינסטגרם ובו אמרה שהיא מעריכה את ההתנצלות ומקבלת אותה. העוקבים של גרינר התרגשו מהכנות שלה וכתבו שיש לה לה לב ענק ושלסלוח זו גדולה. 
גרנט כתבה לכ-50,000 עוקביה באינסטגרם: "אנחנו בחודש סליחות. בכל שנה שואלים אותי על מה אני מצטערת והאם יש מישהו שארצה להתנצל בפניו. הפעם אני רוצה לנצל את הבמה הזאת ולבקש סליחה ממישהי ספציפית, וחיכיתי לטיימינג הנכון משום שמה שעשיתי היה בפלטפורמה הזאת של הדף הפרטי שלי שסוקר בהרחבה והגיע למימדים מפחידים" והמשיכה: "טעיתי בענק, הייתי אימפולסיבית, רגשית, בלי שום מחשבה על הכוח השלילי שהפעלתי". גרנט הוסיפה: "ליהיא אני מבקשת את סליחתך, מתנצלת בפנייך מעומק ליבי ומקווה שתסלחי לי. היית שיעור מאוד משמעותי בחיי. בזכותך לא מעזה להיות תגובתית יותר ושוקלת מילים באופן אחראי, בזכותך מבינה כמה הרשת זקוקה לעדינות יותר מצדקנות".
כזכור, הסכסוך המדובר פרץ אחרי אסון מירון ב-2021 כשגרינר פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, ובו ביקרה את ההתנהלות של המתפללים במתחם. למרות שהסירה את הפוסט ופרסמה התנצלות, גולשים רבים הספיקו לקרוא אותו ולתקוף אותה. אחת מהם היתה צופית גרנט שתקפה את גרינר וכתבה: "כמה שאת מטומטמת ולא רגישה. אלא תבקשי סליחה כי לא מגיע לך שיסלחו לך, הכיעור כל כך פנימי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה