טלוויזיה

עדן פינס בדרך לתפקיד חדש? האודישן המסתורי נחשף

בצל השמועות על כך שהיא יוצאת עם השחקן הלוהט סימון סוסינה, עדן פינס  עשתה לאחרונה אודישן לעונה החדשה של הסדרה המצליחה "זגורי". תקבל את התפקיד?
מערכת ice |  1
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
בעולם הבידור ובכלל המעריצים בישראל, עדיין אין סימנים לרגיעה מעצם הגעתו לארץ של השחקן הלוהט סימון סוסינה, כוכב הסרט "365 ימים". סוסינה, שהגיע לפני חודש לישראל, הפך למוקד עניין מרכזי אפילו יותר לאחר שהנוכחות שלו בארץ טרפה את הקלפים באשר לשמועת ברנז'ה אחרת שרצה באותה עת - עדן פינס וניימאר כן או לא, לאחר שהדוגמנית נראית צמודה לכוכב הקולנוע.
היום (שני) נחשף אצל ערן סוויסה כי בצל הבלגן, עדן פינס עשתה לאחרונה אודישן לעונה החדשה של הסדרה המצליחה "זגורי", ועדיין מחכה לתשובות אם היא מקבלת את התפקיד. במעבר חד לסוסינה: כבר לפני חודש דווח כי לאחר שעלתה על מסלול הדוגמנות של אדידס, הגיעה פינס לבילוי במסעדה עם סוסינה, שהביע לא מעט התלהבות מנוכחותה. אורחים שהיו במקום טוענים כי השניים היו צמודים כל הערב, ואפילו התנשקו נשיקה לוהטת במיוחד.
עוד פורסם כי השניים גם החליפו פרטים ומספרי נייד אישיים ובהמשך אמנם עלו על מוניות נפרדות, אך שתיהן הגיעו לכאורה לאותה הכתובת, המלון בו השתכן סוסינה בישראל שם בילו בעוד אפטר פארטי על פי הדיווחים השונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עידן פינס מתפוללת
    מחמד 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוסיהן המפורסמ אינו יהודי להיות בקשר אתו שם פגיעה בעמ היהודי זה התבוללות מה קרה לכמ יייי אין יהודימ מספיק טובימ כמו בן גביר יייי
    סגור