טלוויזיה

מגי טביבי במחווה מרגשת: מה עשתה למען לוחמי מג"ב?

מגישת הטלוויזיה ישבה עם חברים במסעדה בירושלים, שם נתקלה בקבוצת לוחמים שביקשו להצטלם איתה ולהפתעתם - היא גם שלימה את החשבון שלהם
מערכת ice | 
מגי טביבי באולפן עכשיו 14 (צילום ויקיפדיה-Omermantzur)
מגי טביבי מרגשת ונותן בסתר. מגישת החדשות בערוץ 14, ישבה אמש (ראשון) במסעדת "עזרא בשרים" בירושלים ובשולחן לידה התיישבו קבוצה של לוחמי מג"ב. הלוחמים ביקשו להצטלם עם משתתפת "האח הגדול" לשעבר ופצחו עימה בסמול טוק. לאחר מכן, הצדדים חזרו כל אחד לשולחנו והערב המשיך. בסיום הבילוי שלהם, הלוחמים נדהמו לגלות שטביבי שילמה את החשבון שלהם, שעמד על סכום לא מבוטל של 836 שקלים.
רגע לפני הבחירות, התעוררה סערה קטנה סביב טביבי, על רקע הריאיון שערכה עם בנימין נתניהו. מיד לאחר הריאיון, פעילי ליכוד רבים תקפו את המגישה בטענה שתקפה את נתניהו, הקשתה עליו ולא כיבדה אותו במהלך הריאיון. למעשה כל חטא של טביבי היה שהיא שאלה את נתניהו מעט שאלות "קשות" וניסה לאתגר אותו במהלך הריאיון. "את חושבת שיש לי ניסיון" שאל נתניהו את טביבי שהשיבה "כן יש לך ניסיון ואני מעריכה אותו", לזה נתניהו השיב: "יופי, אז תני לי לסיים משפט, יש לך אולי מה ללמוד מהניסיון שלי".  
מי שיצא להגנת מגי טביבי, היה אברהם בלוך ששימש עד לא מזמן ככתב המשפטי של ערוץ 14. כזכור בימיו בערוץ בלוך חטף בעצמו אש לא אחת מפעילי הליכוד אשר מתחו עליו ביקורת שלא תקף מספיק את מערכת המשפט ולא תמך באופן גורף בנתניהו.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה