טלוויזיה

מנכ"ל חדשות 12 נפרד מרינה מצליח: "לא התחנפה לאיש"

אבי וייס במסר לעובדי חברת החדשות לאחר הודעת העיתונאית על פרישתה: "הצופים ידעו ויודעים שאפשר לסמוך עליה שתנקוט באותה מידת תקיפות כלפי כל מרואיין, ובאותה מידת אמפתיה וחמלה כלפי כל אדם שנעשה לו עוול. הפרשנויות שלה והשאלות הנוקבות שלה הדהדו בכל בית ובכל סלון"
מערכת ice | 
רינה מצליח (צילום צילום מסך 12)
אחרי ההודעה הדרמטית והמשמעותית של רינה מצליח, מהעיתונאיות הוותיקות בישראל, שהחליטה לפרוש אחרי 40 שנה בתחום, ש-29 שנים מתוכן בילתה במערכת חדשות 12, גם מנכ"ל חברת החדשות 12 אבי וייס הביע את דעתו על מצליח ומה שסימלה כעיתונאית.
ווייס פתח במכתב לעובדים: "שלום לכולם, רינה היא מדור המייסדים ומחלוצות חברת החדשות, עובדת מספר 4 בחברה.  במרץ, בהתמדה ובכישרון רב היא הפכה לאחד מעמודי התווך של חדשות ערוץ 2 שלימים הפכה לחדשות 12". 

עוד הוסיף: "רינה היא עיתונאית מעולה בכל רמ"ח איבריה והסמל המסחרי שלה הוא היושרה המקצועית. רינה מעולם לא נתפסה במתק שפתיים או בחנופה לאיש או לאישה. הצופים ידעו ויודעים שאפשר לסמוך עליה שתנקוט באותה מידת תקיפות כלפי כל מרואיין, ובאותה מידת אמפתיה וחמלה כלפי כל אדם שנעשה לו עוול. הפרשנויות שלה והשאלות הנוקבות שלה הדהדו בכל בית ובכל סלון". 
עוד המשיך: "שורת התפקידים שמילאה ארוכה - היא החלה ככתבת בריאות, דרך כתבת שטחים, כתבת כנסת, כתבת ופרשנית פוליטית והובילה את "פגוש את העיתונות" במשך קרוב לעשור וכמובן הייתה פרשנית קבועה בפאנל "אולפן שישי". 
 
וייס טען: "רינה הובילה את המאבק לחשיפת האמת בפרשת ילדי תימן וזכתה על כך לפרסים ולהוקרה ציבורית. לאחר שהאזינה לעדויות המשפחות, היא ניערה את האבק ודרשה תשובות, הטילה את כל כוחה העיתונאי כדי שמדינת ישראל תפעל לחשיפת האמת בפרשה".  
לסיום פנה לעיתונאית העוזבת: "רינה, עשרות שנים עבדת בשביל הצופות והצופים ואין לי ספק שהם מודים לך על כך. יש לך זכויות רבות מספור בחברת החדשות אנחנו גאים בעשייה שלך רינה, ומאחלים לך בהצלחה רבה. אבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה