תקשורת ומדיה

ערד ניר לא עוצר: "פופוליסט, טראמפיסט, ימני קיצוני"

אחרי שעורר סערת ענק בסוף השבוע האחרון, ערד ניר תקף את נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, אחרי שבירך את לולה דה סילבה, אחרי שנבחר לנשיא ברזיל: "סילבה הורשע בשחיתות ונידון ל-12 שנות מאסר. ריצה 19 חודשים. האישומים בוטלו. שב להתמודד והביס צמוד את הפופוליסט, הטראמפיסט, הימני קיצוני ז׳איר בולסונארו"
מערכת ice |  3
ערד ניר (צילום מערכת חדשות 12)
ערד ניר, אחד העיתונאים הוותיקים והמוערכים של מערכת חדשות 12 וחברת החדשות בשלושת העשורים האחרונים, עורר סערת ענק בסוף השבוע האחרון, לאחר שהציג את הסקר האחרון לקראת הבחירות בצורה שיכולה להישמע אפילו כתעמולה לכאורה מצדו נגד מפלגות הימין.
כזכור, ניר הציג את הסקר כך: "אין הכרעה עדיין בין הגוש שנאמן לנתניהו שעומד לדין בעבירות שוחד מרמה והפרת אמונים וזה גם אחרי שנתניהו הכשיר את איש הימין הקיצוני איתמר בן גביר וחיבר בינו לבין בצלאל סמוטריץ' שרוצה שהמדינה תתנהל עפ"י משפט התורה במפלגה שעצם שמה מעורר חוסר נוחות, עוצמה יהודית".
היום (שני) ערד ניר צייץ בחשבון הטוויטר שלו על נושא אחר לחלוטין, כשהתייחס לשינויי השלטון בברזיל ותקף את נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן: "הנשיא ביידן ממהר לברך את לולה דה סילבה אחרי שועדת הבחירות בברזיל הכריזה על זכייתו בבחירות לנשיאות שם. סילבה היה נשיא 2 תקופות כהונה. הורשע בשחיתות ונידון ל-12 שנות מאסר. ריצה 19 חודשים. האישומים בוטלו. שב להתמודד והביס צמוד את הפופוליסט, הטראמפיסט, הימני קיצוני ז׳איר בולסונארו".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כשהכחיש קורונה מדי ערב כשהמגיפה השתוללה, הבנתי מי זה. (ל"ת)
    נורה 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    חסר לא משהו שנקרא הבנה (ל"ת)
    מממ 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה הוא דוחף את האף שלו לכל חור ת ח ת ? (ל"ת)
    שיר 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור