טלוויזיה

חיים אתגר חושף: כך מתחזה כמעט רכש את בית"ר ירושלים

המגיש יציג בפרק הקרוב של 'המתחזים' את האיש שהונה את ראשי הקבוצה מהבירה והציג עצמו כמקורב לאוליגרך שרוצה לרכוש את הקבוצה: "התייחסו אליו כמו מלך"
מערכת ice |  1
בית״ר ירושלים (צילום פלאש 90, shutterstock)
זוכרים את סאגת השייח מדובאי, חאמד בן ח'ליפה, שניסה לרכוש את בית"ר ירושלים ובסופו של דבר התברר כי מדובר במתחזה? אז בתכנית המתחזים הקרובה בקשת 12, חיים אתגר יחשוף סיפור מוזר לא פחות.
אתגר שאל: "זוכרים את הסיפור המוזר שהיה בזמנו עם השייח מדובאי שרצה לרכוש את בית"ר ירושלים? היה הרבה בלאגן, הרבה תקשורת ובסוף זה נגמר בעניין לא כל כך נעים. אז אנחנו מביאים ב'מתחזים' סיפור נוסף שהיה לפני סיפור השייח, שגם במסגרתו ניסו לרכוש את בית"ר ירושלים והסוף שלו מוזר".

עוד הוסיף: "עבריין מורשע שהורשע בהתחזות, הגיע לראשי בית"ר ירושלים והציג את עצמו כקרוב משפחה של אוליגרך מפורסם והוא טען בפני האנשים: 'אני רוצה לרכוש את הקבוצה בשמו של האוליגרך והציע עשרות מיליוני שקלים, מטעמו של האוליגרך, כדי לרכוש את את בית"ר ירושלים".
אתגר הסביר: "בתקופה הזו התייחסו אליו כמו מלך, הוא קיבל כרטיסים ליציע הכבוד, מרצ'נדייז, ברכות מצולמות מהשחקנים, והוא אפילו נפגש עם יוסי בניון ועוד אנשים בבית של יוסי בניון, שאז היה בכיר בקבוצה כדי לדון ברכישה האפשרית, בקיצור, מתחזה מספר ומנסה לרכוש את בית"ר ירושלים. איך כל הסיפור הזה נגמר? בשביל זה תראו חייבים לראות את המתחזים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אירוויזיון לסטרייטים (ל"ת)
    ניר 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור