טלוויזיה

עקיבא נוביק מתייחס ל'רווקות המאוחרת': "רוצה ילדים, גם סבתא"

העיתונאי ומגיש כאן 11, עקיבא נוביק, בראיון שיתפרסם מחר ב'ישראל היום', ובו הוא יחשוף כמה פרטים על חייו האישיים, על הפיטורין מרשת 13, ועל החיים בתל אביב
מערכת ice |  1
עקיבא נוביק (צילום טוויטר/עקיבא נוביק)
העיתונאי הישראלי ומגיש בכאן 11 עקיבא נוביק הולך להיחשף מחר בראיון, ולשתף לאיזה רשת חברתית הוא מכור, על העובדה שהוא עובד בטלוויזיה למרות שהוא גדל בבית ללא מסכים,  ולספר על הדמיון שהוא רואה בין עיתונאים ופוליטיקאים.
נקודת המפנה המרכזית של חייו קרתה ב־2007, כשהתקבל לשירות ככתב בגלי צה"ל. עד אז כתבים שהסתובבו עם כיפה היו מראה נדיר בתקשורת. נוביק סוגר שנתיים בתור מנחה ב"תאגיד", לשם הוא הגיע אחרי שפוטר במפתיע מערוץ 13. הבחור, בסך הכל בן 34, וכבר הספיק לעבוד בכל גופי התקשורת המרכזיים, אך נשאלת השאלה מה צופה לו העתיד.
מן הראיון שהולך להתפרסם מחר הוא נשאל על חיי הזוגיות שלו: "עקיבא, בוא נדבר על מה שחשוב באמת. אתה בן 34, חובש כיפה, ורווק. מה יהיה?". נוביק ענה: "בוא נאמר שסבתא שלי מחכה לנכדים, והיא כבר בת 96. שמע, לצערי אין לי תשובה טובה לזה. היא בהחלט רוצה נכדים, ואני רוצה ילדים לא פחות. אבל עוד לא מצאתי עם מי. ולשאלתך - כן, אני סטרייט".

נוביק הולך לענות מחר בריאיון על כמה מן השאלות הנוגעות לנושאים המרכזיים בחייו -  על החיים בתור בחור דתי בתל אביב, האם הוא נפגע כשפוליטיקאים משקרים לו, והאם הוא היה מעדיף לשדר לבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קודם תיהיה בן אדם !!! (ל"ת)
    אסף 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור