תקשורת ומדיה

עקיבא נוביק נגד בנט: "העצה הטובה ביותר - לך"

מגיש כאן 11, עקיבא נוביק, מצטרף למתקפה האחרונה של הארץ נגד ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט, וקורא לו להתפטר ולפרוש מתפקידו באופן סופי
מערכת ice |  1
עקיבא נוביק (צילום תאגיד השידור)
מגיש כאן 11, עקיבא נוביק, מצטרף למתקפה האחרונה של עיתון "הארץ" נגד ראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, וקורא לו לפרוש מהחיים הפוליטיים: "העצה הטובה ביותר שאפשר לתת - לך".
בכך מצטרף נוביק למתקפה האחרונה של הארץ, הן על ידי כתבת הארץ נעה לנדאו והן על ידי מאמר מערכת, שביקרו קשו את החלטת ראש הממשלה החליפי להטיל וטו על הצטרפות ישראל לתוכנית "קריאייטיב יורופ" - תמיכה כספית ענקית של האיחוד האירופי לעולם התרבות. כתבת הארץ לנדאו תקפה את ההחלטה: "פוליטיקאי פופוליסט באווירת סוף קורס", ובמאמר מערכת המשיכו: "מדובר בצעד ציני להחריד של בנט, בניגוד גמור לפוליטיקת השינוי שהוביל".

בטור דעה שכתב הבוקר באתר הארץ, מתייחס נוביק לכך שבנט ממשיך בתפקידו וממשיך בזירה הציבורית למרות שלכאורה כבר נעלם, ובכך שהוא ממשיך לספר מה בתקופת כהונתו כראש ממשלה. אולם נוביק מבקר את בנט שאינו משתמש כלל בסמכויותיו כראש ממשלה חליפי: "נראה שאין ממש עוד יד על ההגה לצד זו של לפיד", כתב וסיים בנימה חריפה: "העצה הטובה ביותר שאפשר לתת לבנט היא עצה שכבר ניתנה פה לא מזמן לראש ממשלה: לך".
 
בנט בשבוע הסייבר 2022. מן הארכיון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך אתה ועיתון הארץ. הצרה שהגויים לא צריכים בררה כמוכם (ל"ת)
    סימבה 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור