טלוויזיה

כינוס חירום בערוץ 14: "המשמעות היא סגירת הערוץ"

עובדים נקראו לכינוס וניכר כי הם חוששים מאוד מהאפשרות שהערוץ ייסגר בשל הפניה התמוהה של יש עתיד ליו"ר ועדת הבחירות כדי להכריז עליו גוף תעמולה, מה שיביא לסגירתו
מערכת ice |  2
איתי וולמן מנכל ערוץ 14 (צילום ערוץ 14)
בערוץ 14 חוששים מהפנייה של יש עתיד לוועדת הבחירות? כינוס חירום של עובדי הערוץ נערך היום (ראשון) בצהרים בהשתתפות עשרות מבעלי התפקיד בכל המחלקות, כאשר ניכר כי העובדים בלחץ גדול מהאפשרות שהערוץ ייסגר.
על פי גורמים שלקחו חלק בכינוס, המסר שהועבר לעובדים שהשתתפו, על ידי המנכ"ל הנכנס איתי וולמן, הוא שהערוץ כבר עבר כבר ניסיונות סגירה בעבר, אך אם השופט יקבל את העתירה - המשמעות היא סגירת הערוץ.

כזכור, העתירה, שהוגשה על-ידי עוה״ד עודד גזית ואלירם בקל ממשרד גזית-בקל, מבוססת על "תיקון V15" אותו יזם הליכוד בשעתו על-מנת למנוע תופעות של גופים המנסים להשפיע על הבחירות באמצעות כסף. בשנת 2019 קבע יו"ר ועדת הבחירות כי עמותת "דרכנו" היא גוף פעיל בבחירות, ובעתירה נטען כי עניינו של ערוץ 14 חמור הרבה יותר שכן התעמולה שהוא מפרסם היא אינטנסיבית, יום-יומית, ממומנת בכסף רב, ומוצגת כחדשות אובייקטיביות.
בעתירה מזכירה יש עתיד כי בכירי ערוץ 14 השתתפו בתעמולה של הליכוד, כי פרשן הערוץ יעקב ברדוגו נטל חלק במו"מ מטעם הליכוד, כי אנשים המופיעים בערוץ עברו לעבוד בליכוד או להיות מועמדים מטעמו, וכן קריאות מפורשות של שדרי הערוץ בנוגע להצבעה בבחירות. לטענת יש עתיד, כל אלה מחייבים כי שידורי הערוץ בתקופת הבחירות יסווגו כתעמולה מטעם הליכוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בור שופכין
    Anj 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ התעמולה הזה ניקז אליו את כל מי שנזרק, פוטר, נדחק, סולק מהתקשורת הישראלית. עכשיו הם מקריאים דפי מסרים וגם את זה הם עושים בלי בדל של כשרון.
    סגור
  • 1.
    עם 1.5% רייטינג, אין הצדקה להמשיך עם שידורי BIBI TV
    אלונה 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יש את הפייסבוק של ביבי... זה פחות או יותר אותו קו. לא צריך יותר מזה.
    סגור