טלוויזיה

תקוה גדעון מתוודה: "מעדיפה לתקוע לעצמי מזלג בעין"

שנתיים אחרי שזכתה ב"האח הגדול" ובמיליון שקלים, תקוה גדעון לא ממש מסתכלת אחורה בגעגועים ונחרדת מהמחשבה לשוב לבית ההוא. זה מה שענתה בתשובה לשאלה
מערכת ice | 
תקווה גדעון (צילום אינסטגרם)
תקווה גדעון ידעה למנף את הזכייה שלה בריאליטי "האח הגדול" לפני שנתיים למרות שהתרחש בתקופת הקורונה. בין השאר בתוכניות טלוויזיה וגם בקמפיינים פרסומיים. וזה רק בנוסף למיליון השקלים שגרפה לכיסה. אבל זיכרונות טובים מבית האח, אין לה. היא אפילו מגיבה בקיצוניות כשרק רומזים לה על האפשרות שרק תחזור לשם.

רגע לפני ראש השנה, השיקו חברת האופנה רנואר והמעצב דוד פולונסקי את קולקציית ישראליאנה במוזיאון תל אביב לאמנות, בהשתתפות סלבריטאיות נוצצות ובהן תקווה גדעון, יעל שלביה, יעל גולדמן, לאה שנירר, רותם חג'ג', מורן אטיאס, שיר אלמליח ואפילו להקת הגבעטרון בהופעה חיה.
מי שעוד לא מפספסים אירוע כזה הם צוות התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" שראיין את תקוה גדעון וחילץ ממנה אמירה שגרמה לה להתחרט רגע אחרי. גדעון נשאלה על יציאתה מבית האח הגדול בתקופת הקורונה, כשהמדינה היתה די מושבתת, והציעו לה לדבר עם המלהקים על הופעה חוזרת. תקוה גדעון לא חשבה פעמיים ומיד השיבה: "אני מעדיפה לתקוע לעצמי מזלג בעין"... וכשקלטה מה אמרה מלמלה "אופס, שיט".
 
קולקציית "ישראליאנה" נוצרה בשיתוף עם המאייר דוד פולונסקי ובהשראת תערוכת היחיד שלו במוזיאון תל אביב. פולונסקי פרץ לתודעה הציבורית עם עבודתו על הסרט ואלס עם באשיר (2008) שביים ארי פולמן והיה מועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר. בתערוכה מוצגים מאות דימויים, ציורים, תצלומים, בובות, סצנות קולנועיות וחומרי ארכיון של פולונסקי, כולל איורים מהסרט ואלס עם באשיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה