תקשורת ומדיה

תקווה גדעון: "למה שתתמכו בהשבת הבנים? פינס לא מחכה ביציאה"

תקווה גדעון תוקפת בחריפות את חבריה לאינסטגרם בעקבות מה שהיא מכנה מבצע "שומר חומות האינסטגרם" וטוענת כי התמיכה בתושבי הדרום והשבת השבויים היא טרנד שמטרתו לגרוף לייקים
מערכת ice |  1
תקווה גדעון (צילום אינסטגרם)
תקווה גדעון בביקורת חריפה לקהילת האינסטגרם בעקבות מבצע "שומר החומות". גדעון כתבה פוסט ארוך בעמוד האינסטגרם שלה ובו היא חושפת את תחושותיה הקשות בעקבות יחסי המציאות - אינסטגרם ברקע המבצע הצבאי. 
"סיכום מבצע ״שומר חומות האינסטגרם״ מהעיניים שלי. שבוע להפסקת האש", פתחה גדעון את הפוסט, "כולנו שמחים שזה נגמר, אבל בדיוק ברגע שנתרגל לשיגרה ונדחיק את התקופה הזאת, זה יחזור ובגדול. אין מה לעשות, כשסיכום המבצע נקרא ״הפסקת״ אש, הכתובת כתובה על הקיר וכל הפסקה, עתידה להסתיים. אני באמת לא יודעת מה היה לי יותר קשה במבצע הזה. המצב במציאות או המציאות שבאינסטגרם"?
פיינליסטית האח הגדול הטיחה על תרבות הפוסטים ברקע המבצע וכתבה, "מה יעשו עכשיו כל אותם ״הפרזנטורים״ של המבצע שהשתמשו בכל קלף אפשרי וגרפו שלל של עוקבים חדשים וכמות לייקים שמכבדת פוסט עם תינוק או פוסט בביקני ביום קיץ לוהט? היו רגעים שהרגשתי שאני רואה ערוץ הקניות או קמפיין בחירות בריפיט, נשבעת לכם.
"זה היה לי עצוב וקשה מאוד!", כתבה והוסיפה, "אבל לא יותר עצוב וקשה מילדי הדרום ועוטף עזה שצפו בסטוריז של יירוטים שצולמו מהמרפסת, כאילו שת״א חוגגת יום העצמאות ושכחה לעדכן אותם, בזמן שהם לא מעיזים להוציא את האף מהממד, כי שם הפחד על החיים שלך הוא אמיתי.
 

"גם לא יותר קשה ועצוב ממשפחות השבויים שחיכו בקוצר רוח בעצרת לכל ״הפרזנוטרים״ שצעקו ״חייבים להחזיר את הלייקים הביתה!!!״ ז״א את הבנים!!! אשכרה הייתה להם תקווה שבאמת תגיעו לתמוך. לי לא היה ספק שלא תגיעו, ובצדק!" תקפה גדעון את התמיכה האופנתית שזכו לה משפחות השבויים.
"תאכלס זה גם רחוק ואין שם ״פינס״ או איזה מתנה בחינם שמחכה לכם ביציאה. אז למה לכם?" אמרה גדעון והוסיפה על תמיהתה, "כנראה שככה זה בחיים, טרנד בא וטרנד הולך. בדיוק כמו המסכות. אני רק רוצה לבקש טובה קטנה. כשההפסקה תיגמר, והטרנד יחזור, אל תשכחו את הבנים ביום שאחרי.
גדעון סיכמה את דבריה הנסערים והתייחסה למה שמבחינתה ההישג היחיד של המבצע, "ואל תשכחו לרגע שכל עוד הבנים לא חזרו הביתה - ההישג היחידי שלנו מהמבצע הזה, זה שגם החמאס לא יכול לנפץ את הבועה התל-אביבית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יאלהה האתיופי הלך לשם מרצונו! את השניים מלח הארץ יחזירו (ל"ת)
    שב"כ 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור