טלוויזיה

"שוטרים מז***נים הרבה אחד עם השני, זו האווירה במשטרה"

התסריטאי והיוצר רועי עידן מספר על מאחורי הקלעים של הדרמה "מנאייכ", ומספק הצצה לאיך נראית המשטרה מבפנים, ואיך זה לעבוד עם הקומיקאי שלום אסייג
מערכת ice |  1
רועי עידן עם עמוס תמם ושלום אסייג (צילום מתוך האינסטגרם)
העונה השנייה של 'מנאייכ' יצאה לדרכה לפני כשלושה שבועות, ועשתה זאת בקול תרועה רמה והתעלתה על הציפיות ובגדול, כשהציגה פרקים יוצאים מן הכלל. פרק הבכורה של העונה זכה לביקורות משבחות מקצה אל קצה.
יוצר הסדרה התסריטאי רועי עידן התראיין ל"חומרי גלם - הפודקאסט של תל"י", וסיפר למראיין בן שני מה עומד מאחורי הסדרה הפופולרית והמוערכת. עידן סיפר על השנים בהן התנדב במשטרה, ולמד על עבודת השוטר, "זו עבודה מאוד קשה, ואתה פוגש שם את כל התחתית של החברה הישראלית. מסכסוכי שכנים וקטטות שאלו התעסקויות שוחקות מאוד, ועד מעשים פליליים כמו אונס, שוד, פריצות."

על היחסים בין שוטרים הוא מספר, "במשטרה יש הרבה נשים, במיוחד במטה, בחקירות, ומה שקורה זה שהמשטרה היא מקום מאוד מאוד מיני, זה מזננה גדולה...קורים שם הרבה דברים, ולא חלילה בעניין שלילי של אונס והטרדות, אבל שוטרים מז***נים הרבה אחד עם השני, זה מאוד מאפיין את המשטרה. השוטרים עובדים יחד הרבה מאוד שעות, יש לחץ, יש סיטואציות שצריך לפרוק ובקרבה מאד גדולה עם הרבה אדרנלין זה פשוט קורה."
 
בנוסף הוא סיפר על העבודה עם השחקן והקומיקאי שלום אסייג שקיבל תשבחות רבות על משחק הדרמה שלו, "עבדתי בעבר עם שלום אסייג וכשישבתי לדבר איתו בעבר הבנתי שהוא לא כמו שהוא מצטייר בסטנדאפ. הוא דמות קצת יותר כבדה, בן אדם מאוד מחושב ואנליטי. כמובן שיש חוש הומור וצחוקים והכל, אבל הוא מאוד שונה ממה שנראה. אחרי שהחלטתי שהוא ישחק בסדרה כתבתי את הדמות ממש עליו, אולי זו הסיבה שהדמות מתלבשת עליו טוב."
 
רועי עידן מתבטא הרבה ברשתות בדעותיו הימניות, ובן שני שאל אותו האם הדעות שלו מהוות מחסום בעבודה בתעשיית הטלוויזיה. "זה נכון שרוב מוחלט של התעשייה הזו הם שמאלנים, ויש לזה גם סיבות תרבותיות שהרי זה לא רק בישראל ככה, אבל זה לא אומר שאין חופש ביטוי מוחלט. לא מרגיש שמישהו קיפח אותי. אני מכיר את שומרי הסף, ויודע שלא אכפת להם מהדעות הפוליטיות של היוצר."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל השוטרות הפרחות מזד**נות עם מחבלים במדים. (ל"ת)
    יי 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור