טלוויזיה

טהרן וניב סולטן בדרך להוליווד? זה החוזה שנחתם

האם הסדרה "טהרן" של כאן 11 בדרך לעוד הישג מרשים? דנה עדן ושולה שפיגל, בעלות חברת ההפקות "דונה ושולה", חתמו עם סוכנות הייצוג האמריקנית היוקרתית CAA. השתיים מוכרות בהוליווד כמפיקות של הסדרה, שהייתה לסדרה הבינלאומית הראשונה בתולדות "אפל טיוי פלוס"
מערכת ice | 
טהרן (צילום באדיבות Apple TV וכאן 11)
האם הסדרה "טהרן" של כאן 11 בדרך לעוד הישג מרשים? דנה עדן ושולה שפיגל, בעלות חברת ההפקות "דונה ושולה", חתמו עם סוכנות הייצוג האמריקנית היוקרתית CAA. השתיים מוכרות בהוליווד כמפיקות של הסדרה, שהייתה לסדרה הבינלאומית הראשונה בתולדות "אפל טיוי פלוס".
החתימה מעידה על מעמדן כמפיקות מוערכות בשוק העולמי, לאחר סיום שידורה של העונה השנייה של דרמת המתח והריגול. באתר 'דדליין' ציינו שחברת ההפקות "דונה ושולה" הפיקה עד כה יותר מארבעים סדרות וסרטים, עלילתיים ותיעודיים. בין ההפקות הבולטות של החברה כיום: עונה שנייה לסדרת המתח "המדובב" עבור yes ועונה חדשה לסדרת הילדים המצליחה בכאן חינוכית, "שקשוקה".
"טהרן" היא דרמת ריגול העוסקת בסוכנת של "המוסד" שנשלחה למשימה חשאית בטהרן במטרה למנוע מאיראן התחמשות גרעינית. ב-22 בנובמבר 2021 זכתה הסדרה בפרס אמי הבינלאומי בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה