טלוויזיה

חיים אתגר שולח מתחזה לכלא: "נפגעים עתידיים רבים ניצלו"

המגיש של 'המתחזים' מסכם כתב אישום נוסף לאדם שנחשף בתכניתו בקשת 12: " כל אדם כזה שנחשף, נעצר, נשלח למאסר, מורשע וכו, זה אומר נפגעים עתידיים רבים שניצלו. לעיתים עשרות. תעשו את החשבון לבד"
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום צילום מסך)
בתכנית הבוקר של קשת 12 דיווח המגיש של 'יצאת צדיק' ו'המתחזים', חיים אתגר, על כתב אישום נוסף שהגיע בעקבות תחקיר של תכנית התחקירים ״המתחזים״. הפעם נגד ״כוכבת״ הסדרה - שרונה פרינץ.
אתגר שיתף את עוקביו כי: "בשנתיים האחרונות שבעה אנשים הורשעו/ נשלחו למאסר/הוגש נגדם כתב אישום, בעקבות פעילות התכנית ״המתחזים״. הוסיפו את הפעילות של ״יצאת צדיק״ ו״חשיפה״ ואנחנו מדברים כבר על עשרה אנשים".
 
אתגר המשיך: "וזה לא כולל את שי אביטל שעדיין מטייל ברחבי אירופה למרות שהוא מבוקש לחקירה שהחלה בעקבות התחקיר שלנו ב״חשיפה״. כל אדם כזה שנחשף, נעצר, נשלח למאסר, מורשע וכו, זה אומר נפגעים עתידיים רבים שניצלו. לעיתים עשרות. תעשו את החשבון לבד".

רק ביום חמישי, אתגר פרסם אזהרה על אדם ספציפי שלטענתו הוא מתחזה וכעת שוחרר מהכלא, כשהוא דורש בעיקר מנשים להזהר: "אזהרה! רותם מזרחי, המתחזה שהתוודה בפני מול המצלמות שפגע בכמאה נשים ובתום תחקיר שלנו נשלח למאסר, שוחרר מהכלא לעת עתה. הישמרו ושימו לב. הוא פוגש נשים דרך אתרי היכרויות, יוצר קשר תוך כדי התחזות ואז עוקץ ופוגע. שתפו הבקשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה