טלוויזיה

אופירה וברקו הפסיקו נתק של שנה וחצי: "עבודה זרה, אכזבה"

למעלה משנה וחצי שחברי כנסת מהליכוד לא הגיעו לאולפן של צמד המגישים בקשת 12, אך האמברגו הוסר עם הגעתו של הח"כ מיקי זוהר שהתייחס בין היתר להמשך דרכה של הממשלה הנוכחית: "תוקפים אותי כי אני לא מתקפל מול הגחמות שלהם"
מערכת ice |  4
מיקי זוהר אצל אופירה וברקו - הפעם האחרונה? (צילום קשת 12)
נתק של שנה וחצי הגיע אמש (שישי) לסיומו, כאשר מיקי זוהר, חבר הכנסת הוותיק מהליכוד, היה הראשון אחרי תקופה ארוכה מאוד של נתק להתארח באולפנם של השניים בקשת 12. זוהר דיבר על סיומה האפשרי של הממשלה הנוכחית והאם באמת נתניהו 'פרש' שטיח אדום לכבודו של מנסור עבאס.
איש הימין ויוצר 'שנות ה-80' מני אסייג זעם: "ואחרון לפני כניסת שבת: אני רותח על ח״כים מהמחנה שמתארחים בשקץ המשוקץ שמשודר בשישי בקשת 12! ובטח על כאלה שמתחייבים לא להתארח שם לעולם!!!! זו בבחינת עבודה זרה ואכילה מזבחי מתים. אכזבה!".
זוהר כתב לאחר התכנית: "אני חש שהחלה סערה חדשה בגזרתי - הפעם זה אופירה וברקו. נו, זו לא הפעם הראשונה שאנשים שחושבים שהם יודעים מה טוב לליכוד, תוקפים אותי כי אני לא מתקפל מול הגחמות שלהם. הבחירות מתקרבות ואנחנו צריכים להביע את עמדתנו בכל מקום אפשרי כדי לנצח בבחירות, בטח לא באמצעות חרמות, שנאה וטירלול".
 

כזכור, באוקטובר 2020 הבטיח זוהר: "לא אופיע יותר אצל אופירה וברקוביץ׳. הופעתי בתוכנית שלהם המון פעמים עוד מהימים שהיה שם קול שפוי, מקצועי ואובייקטיבי. לצערי זה הפך היום למשהו אחר, כזה שחצה את כל הגבולות ההגיוניים. האמירה השערורייתית של אייל ברקוביץ׳ שאנחנו ״ארגון פשיעה״ היתה בלתי נסבלת ואסור לנו לעבור על כך לסדר היום.הבטחתי לכם שלא נשתוק יותר נוכח המתקפות חסרות הפרופורציה ומשולחות הרסן של השמאל נגדנו וכפי שבחרתי לומר לח״כ מריח מה דעתי על הנאום המביש שלה, אני בוחר לעשות מעשה גם בעניין הזה ולכן לא אופיע יותר בתוכנית הזו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אופירע וברקו
    1 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא רואה את התכנית מאז שהיא התנפלה על הכתב בקשר לאייל ברקוביץ הוא יורה מהבטן משפטים כמו נכניס טנקים לערים בתוך הארץ מישהו צריך למתן אותו הוא גם לא מבין גדול בפוליטיקה סתם צעקות והתלאמות הדברים לא עובדים כפי שהוא חושב,איש עם אגו גדול.
    סגור
  • 3.
    מיקי זוהר חבל מאוד שהשתתפת בתוכנית שלהם.
    א.א.חיפה 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חבל מאוד שהשתתף מיקי זוהר. לא פלא שהממשלה נפלה כי אתם מתנדנדים זוהר.חבל שהתקפלץ הם הזמינו אותך להגדיל את הריטינג שלהם חבל זוהר אתה התכופפתי אנו. מדוע הלכת אליה זאת שירדה על הימין הרייטינג שלהם ירד והיום רובנו רואים 14 לפחות דם אומרים אמת ולא צבועים . מיקי זוהר א 14. אולי בסוף אבחר בשיקלי כי מילה שלו משהו לא כמו שלכם. ו עוד
    סגור
  • 2.
    יש לזוהר אופי
    ZB 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רע רע רע
    סגור
  • 1.
    השמש תמיד זורחת והליכוד תמיד מפר התחייבויות והבטחות
    קרן שלמור 05/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    2 עובדות פשוטות שכל ישראלי כבר מכיר.
    סגור