כסף וצרכנות

מירי מיכאלי חושפת נתונים הזויים: "אל תאמינו לחברות הביטוח"

זה לא שמירי מיכאלי עברה להיות כתבת צרכנות או תחבורה, אבל מקרה אחד בשגרת יומה גרם לה להעלות סדרת סטורי בהם היא חושפת מידע מכעיס על ביטוחי הרכב ותוקפת, "אל תאמינו לחברות הביטוח"
מערכת ice | 
מירי מיכאלי (צילום רונן אקרמן)
מגישת רשת 13, מירי מיכאלי יצאה היום בסדרת סטוריז באינסטגרם בהם היא חושפת מקרה נזק שקרה לרכבה שעלות התיקון המטורפת שדרשו ממנה בחברת הביטוח נחסכה באחת כשבדקה בעצמה מה עלות טיפול מחוץ לפוליסה.
מיכאלי פרסמה בשעות הצהריים תמונה של מראת הרכב שלה כשהיא שבורה לחלוטין וכתבה, "הסטוריז הבאים מכילים מידע חשוב שיכול לחסוך להם הרבה כסף". פתחה מיכאלי את סדרת התיעודים שנקרתה במהלך יומה. "מישהו הפיל לי את המראה ולא השאיר פתק (רוצה להאמין שלא שם לב). התקשרתי לחברת הביטוח שלי, שם מיד הסבירות לי שהכיסוי שלי לא כולל מראות. השתתפות עצמית תעלה 1,700 שקלים".
 
עוד הוסיפה מיכאלי, את הסכום שדרשו ממנה בחברת הביטוח, במידה ותרצה להתקין באמצעות שירותיהם מראה חדשה לאוטו במקום זו שנפגעה. מיכאלי ציינה כי, "הוספת כיסוי מראות, כ-30 שקלים לשנה, (שאף אחד לא הציע לי בזמן שסגרתי את הפוליסה היקרה מדי הזו), וכמובן, לא מכסה את התאונה הזו".
בעקבות הסכום המופקע התקשרה המגישה לברר את המחיר של התקנת מראה לא דרך הפוליסה ונדהמה לגלות את הפער ביניהם "התקשרתי למוסך, ביררו לי כמה עולה מראה. עיניכם הרואות, חסכתי 1,700 שקלים".
בקבלה שפרסמה מיכאלי בסטורי שלה תועד כי הסכום ששילמה עבור תיקון המראה עומד על 76 שקלים בלבד, בלי להפעיל את הפוליסה שהיתה גובה ממנה 1,700 שקלים השתתפות עצמית עבור החלפת המראה.
מיכאלי סיכמה את הנתונים שנפגשה בהם במקרה במילים חריפות וכתבה לעוקביה, "אל תאמינו לחברות הביטוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה