טלוויזיה

i24NEWS פורץ למדינה חדשה: איפה תוכלו לצפות בערוץ?

ערוץ החדשות הבינלאומי יהיה זמין מעתה גם לצופים באוסטרליה, זאת כחלק משירות סטרימינג חדש בשם Flash המאגד 20 ערוצי חדשות בינלאומיים ומקומיים
כפיר אדר |  1
פרנק מלול i24NEWS (צילום גדעון מרקוביץ')
ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS זמין כעת גם לצופים באוסטרליה. כאמור, I24NEWS בשפה האנגלית ייכלל בחבילת הערוצים שמציע שירות סטרימינג ייחודי חדש המושק בימים אלה בשם Flash.
השירות החדש מציע 20 ערוצי חדשות בינלאומיים ומקומיים, וממוקד לצרכני האקטואליה. בהודעת ההשקה אמר מנכ״ל Flash, ג׳וליאן אוגרין, כי השירות החדש הוא "גיים צ׳יינג׳ר" לאוהבי התוכן החדשותי וישנה את האופן בו הצופים באוסטרליה צורכים את תכני החדשות החשובים עבורם: ״השירות מציע את המגוון הרחב ביותר של ספקי חדשות מובילים, בינלאומיים ומקומיים, תחת שירות אחד, קל לתפעול״.
מדובר למעשה בצעד נוסף בהגדלת תפוצת שידורי הערוץ לקהלים חדשים. רק לאחרונה התווספו ערוצי i24NEWS להיצע ספקיות התוכן המובילות באיחוד האמירויות וכן בספקיות תוכן במדינות נוספות בארצות הברית. בחודש שעבר החל איוש אולפני i24NEWS בדובאי, זאת לאחר שהערוץ קיבל רישיון שידורים באיחוד האמירויות.
מנכ״ל i24NEWS, פרנק מלול מסר: ״תקופת הקורונה, הסכמי אברהם, איראן ומבצע ״שומר החומות״ הגבירו את העניין הרב של הקהל האוסטרלי בנעשה בישראל ובמזרח התיכון. בשנתיים האחרונות קיבלנו ונענינו בשמחה לפניות מצד כלי תקשורת באוסטרליה אשר ביקשו דיווחים בנושאים הללו, וגם מהם נתקבלה התחושה כי ישנו ביקוש עז וגובר לתוכן חדשותי מהאזור. השירות החדש של Flash עונה בדיוק על הצורך הזה ואנו גאים להיות חלק ממנו, כגוף החדשות הבינלאומי העצמאי המוביל במזרח התיכון״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומתי בישראל???? פשוט הזוי
    . 10/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לקוח yes ולא יכול לצפות בשידורים של ערוץ שמשודר מהמדינה שלי.... פשוט הזייה מוחלטת כמה דיבורים .....מה הסיבה שלא ניתן לאשר את שידוריו בארץ וגם בהוט משודר רק באנגלית ה' יעזור
    סגור