טלוויזיה

הרשות השנייה בולמת את FREETV: זה מה שהשירות יחויב לעשות

הרשות השנייה מחריפה את הפיקוח על תשדירי הפרסומת בטלוויזיה, ובצעד חדשני קבעה כי חברת free tv תידרש להעביר את הפרסומות לקידום עצמי, זאת לאחר שעלו טענות לניפוח של מספרי המנויים לכאורה ובמקום 450,000 מנויים כפי שנטען, ישנם רק כ-90 אלף
מערכת ice |  3
פרי טיוי (צילום freepik)
שבועיים אחרי שלקוחות freeTV, דיווחו על תקלה שגרמה להשבתת שירותי הטלוויזיה והאינטרנט של החברה, כעת נופלת על חברת הסטרימינג החדשה עוד מכה, הפעם מטעמה של הרשות השנייה.
על פי פרסום בוואלה, הרשות השנייה מחריפה את הפיקוח על תשדירי הפרסומת בטלוויזיה, ובצעד חדשני קבעה כי חברת free tv תידרש להעביר את הפרסומות לקידום עצמי לאישור מוקדם ברשות בטרם שידורן. ההחלטה התקבלה בעקבות חשש להטעיה במספר פרסומות שהועברו בעבר, ומהווה שינוי משמעותי במדיניות הפיקוח על תוכן פרסומי בערוצי הטלוויזיה המסחריים.
השינוי החדש משקף את המגמה המתגברת של הגברת הפיקוח והשקיפות בתעשיית השידורים המסחריים בישראל. הרשות השנייה מדגישה את חשיבות הגנת הצופים מפני פרסומות מטעות או מניפולטיביות, תוך שימת דגש על האינטרס הציבורי והצורך בבקרה הדוקה יותר על התכנים המשודרים בערוצי הטלוויזיה.
כזכור, freeTV שירותי הסטרימינג של קשת ו-RGE הושק בשנה שעברה והוא שאף להתחרות באלו שמציעות המתחרות סלקום, פרטנר, הוט ויס. בדומה למתחרות, גם הוא מציע גישה לערוצי בשידור חי לצד ערוצים ייעודים, תכנים מקוריים וספריית VOD. החברה מציינת שהתכנים זמינים לצפייה באיכות של 4K.
תקלה ב-freeTV, קרדיט: צילום מסך מתוך X
לקוחות שיצרו קשר עם החברה העידו ברשתות החברתיות שזו מסרה לה בתגובה כי: "ערב טוב, התקלה מוכרת ובטיפול ברגעים אלו ממש. זה אמור להסתדר ממש בעוד רגע, סליחה על אי הנוחות".
רק בחודש ספטמבר האחרון, שנה ושלושה חודשים מאז שההשקה שלה, חברת הטלוויזיה הרב ערוצית של קשת ו-RGE יצאה בקמפיין תקשורתי בו התגאה שגייסה כ-450 אלף מנויים. עם זאת, בקרב הרשו השנייה בדקו את הנתונים והוכיחו כי מדובר במניפולציה ושלמעשה, הנתון לגבי המצטרפים ל-freeTV נע סביב 60,000-90,000 צופים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין פה רשויות כי המדינה כולה תחת ג'וב מאסטר מפוליטיקאים
    שרק 12/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היתה רשות, קונצרן 12 היה מפורק מיסודו. אותו קונצרן שמזלזל בצופיו, וממלא את תמונת המסך באינסוף פרסומות, פרומואים וקידומים עצמיים, כולל הפסקות בפריים טיים לקידום התוכן הבא, ובתדירות לא אתית ולא סבירה. בעבר, על פרומו קבוע בצד המסך באופן קבוע עד לשידורו היו משלמים קנסות וזה לא היה מתאפשר. קונצרן 12 מקדם את עצמו בשלל מותגיו - קשת, 12, 12+, צ'ט הכתבים, מאקו, ביטיוי, מגזין סופשבוע, פודקאסט 12, אפליקציית V1, החדשות, ועוד ועוד ומאז שנכנס לתחום התוכן, משווק את עצמו באופן מונופוליסטי שמעורר תהיות איך אושר - פריטיוי (גם השם מטעה, גם התוכן מטעה והעיקר - התדירות). מזמן שתכניות כמו "ארץ נהדרת" מחזקות את המותג העצמי כפי שנדרש כנראה מכל התכניות והטלנטים בקונצרן. במדינה מתוקנת, גוף כזה היה צריך לרסן את כוחו, ולא לצבור עוד ממנו. וזהו מצב העיתונאות בישראל, וגם ממנו נגזר בין היתר איכות הדמוקרטיה של המדינה.
    סגור
  • 2.
    לא free
    ליאור 12/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למה לא מפסיקים את הפעילות של הפלטפורמה הזו עד שישנו את השם? הם לא בחינם זו הטעייה בשם ממש.
    סגור
  • 1.
    אנטי שירות
    לקוח לשעבר 12/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התחברתי, אחרי חודשיים התנתקתי. אנשי השירות הכי פחות שירותיים שנתקלתי. עיצוב הערוצים ביזיון, שמות הערוצים בצבעים בלתי נראים. תתאמצו אם אתם רוצים להצליח. מחיר זה לא הכל!
    סגור