טלוויזיה

ערוץ 14 תוקף בחזרה: "הגרי לא בעל טור לביקורת טלוויזיה"

בעקבות המכתב שקיבל, מערוץ עכשיו 14 נמסר: "ערוץ 14 לא שידר שום סרטון הסתה כנגד צה״ל או מי ממפקדיו. אנו קוראים לרמטכ״ל להבהיר לתא״ל הגרי שהוא דובר של צבא ההגנה לישראל ולא בעל טור לביקורת טלויזיה"
מערכת ice |  6
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 מגיב בחריפות לצה״ל לאחר שזה יצא היום (רביעי) בהודעה חריגה נגד הערוץ במכתב חריף שנשלח לראשיו, זאת לאחר ששידר לכאורה סרטון הסתה נגד הרמטכ״ל במהלך התכנית הפטריוטים בהגשת ינון מגל.
בעקבות המכתב שקיבל, מערוץ עכשיו 14 נמסר: "ערוץ 14 לא שידר שום סרטון הסתה כנגד צה״ל או מי ממפקדיו. אנו קוראים לרמטכ״ל להבהיר לתא״ל הגרי שהוא דובר של צבא ההגנה לישראל ולא בעל טור לביקורת טלויזיה".

במכתב הגרי גורס כי מדובר ב"סרטון הסתה נגד צה"ל: "שלום רב, אני פונה אליכם בעקבות הסרטון שפורסם אמש בערוץ 14 אשר כלל תוכן מסית ומשמיץ הפוגע בצה"ל, לא ייתכן כי ערוץ תקשורת במדינת ישראל יאפשר במה לתכנים מסיתים נגד צה"ל בעת מלחמה"
עוד הוסבר: "נבהיר כי צה"ל אינו חושש מביקורת ואף מעודד שיח ציבורי פתוח ונוקב, במהלך השנה האחרונה הצבא קיבל וספג ביקורת נרחבת מכלל כלי התקשורת בישראל וכך ראוי שיהיה".

לסיום הודגש: "עם זאת, התוכן ששודר אתמול בערוץ 14 הוא חציית קו אדום. מדובר בהסתה מכוונת וביזוי של צה"ל ומפקדיו בעת מלחמה ולצערנו, זו אינה הפעם הראשונה שערוץ 14 נוקט כך כלפי צה"ל. אנו מצפים להסרת התכנים והפסקת ההסתה באופן מידי. בכבוד רב, תא"ל דניאל הגרי דובר צה"ל"
אגב, כוכב הפטריוטים יותם זימרי כתב ברשת: "הגרי הגיב לסרטון סאטירי של ערוץ 14 על פאטץ' משיח יותר מהר ממה שהגיב לסרבנות שחגגה פה שנה. הגרי סורי, לא קונים את זה. תהנה מהסערה ותמשיך להפעיל את דבורי, אגב הגרי, תגיד, יצא גם איזה מכתב לערוץ 12 שהפך את הלוחמים שלך לאנסים? לך חפש"
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    איך..
    סמי 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יותם זימרי הזה לא מקבל שק של מחלות וצינור גדול ל ת ח ת ???
    סגור
  • 5.
    השתן עלה לראש
    מולי 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמרי,אתה וחבר מרעיך אנשים רעים.מי מפיץ סרטון,אפילו אם הוא סאטירה על צה"ל?רק אנשים חולים כמוך וכמו המגל הזה.הבנים שלי נלחמים עכשיו בתוך לבנון ואתם,במקום לתרום יושבים באולפן ועושים את דבריו של אבי האומה.אתם אנשים דוחים ומגעילים.תתביישו לכם!!!!!
    סגור
  • 4.
    צהל
    נתי 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעושים את זה יום יום על ראש ממשלה מכהן זה בסדר הגרי? הסתה לרצח במפורש ואף אחד משום מחנה לא עוצר את זה פתאום שה מצד "הנכון" זה בסדר?
    סגור
  • 3.
    שתק לסרנים ושתק למעלילי האונס אבל יוצא נגד חופש הביטוי
    עם ישראל 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניפגש בוועדת החקירה.
    סגור
  • 2.
    למה
    יוספוס 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה ההסבר לתלונה של הגרי מגיע רק אי שם אחרי סתם מילים ללא שום קשר למקרה, ובעצם רק בסוף הכתבה מדווח שמדובר בפטש ״משיח״ שהרמטכ״ל הסיר משרוול אחד החיילים. כן, ראו את זה בטלוויזיה. וזה מה שמעסיק את הגרי שביקרו את הצעד הזה? מה עוד ש 14 לא מתכחש לעמדותיו הלאומיות. מה כל כך נורא שדיווחו על הענין עם ביקורת קלה? איפה היית אתה, הגרי, וכל החונטה, בדיוק לפני שנה, על פי התאריך העברי, שמחת תורה?
    סגור
  • 1.
    הכותרת צריכה להיות ערוץ 14 נגד צהל
    אבי 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ערוץ אנטי ציוני שמשרת את ביבי ולא את המדינה במהותו
    סגור