טלוויזיה

מגישת חדשות 12 המומה: "מייסרים את עצמם במחשבה"

דפנה ליאל כתבה באינסטגרם שלה: "היה קשה מאוד לבחור גיבור אחד מהרבים שהתגלו השנה. בסופו של דבר, בחרתי בעילם מאור, מכיתת הכוננות של בארי. החבורה הזו נלחמה ב-7.10 במשך שעות - מעטים מול רבים, כשהיא משאירה את המשפחה מאחור, ומסכנת את חייה עשרות פעמים למען אלו שהיו במצוקה"
מערכת ice | 
דפנה ליאל (צילום מסך קשת 12)
מגישת חדשות 12 דפנה ליאל לקחה חלק בפרומואים של מגישי הערוץ ומערכת החדשות לבחירות גיבורי מלחמת חרבות ברזל שנמשכת כבר מעל שנה והביאה עמה טרגדיות עצומות וגם רגעים של ניצחון הרוח.
ליאל כתבה באינסטגרם שלה: "היה קשה מאוד לבחור גיבור אחד מהרבים שהתגלו השנה. בסופו של דבר, בחרתי בעילם מאור, מכיתת הכוננות של בארי. החבורה הזו נלחמה ב-7.10 במשך שעות - מעטים מול רבים, כשהיא משאירה את המשפחה מאחור, ומסכנת את חייה עשרות פעמים למען אלו שהיו במצוקה".

עוד היא הוסיפה: "בכתבה שעשתה עליהם לי נעים הם שיתפו בדבר מדהים – שנתם נודדת במחשבה שאולי לא עשו מספיק באותו יום. אולי קיבלו החלטות לא נכונות בשטח שהשפיעו על חיי אדם".
לסיום הודתה: "אם רק היו פונים ימינה במקום שמאלה, ניגשים לבית אחד במקום לאחר. זה הימם אותי. אותם גיבורים, שהיו שם במקום הצבא ונלחמו בחירוף נפש, עדיין מייסרים את עצמם במחשבה שלא עשו די. אנשים כמוהם נותנים לי את התקווה שיהיה פה טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה