טלוויזיה

מיכל אנסקי מתוודה בשידור חי: "לא מאוזנת בפנים שלי"

לאחר שהמנה של רחל בן אלול, אלברט איפראימוב ועמיחי שרפשטיין, שהגישו קונפי פלמידה אדומה וסלק בסגנון אסייתי עם ויניגרט לימון כבוש, בתור מי שסובלת מהתסמונת, היה לה מה לומר על חוסר האיזון: "איזון לפעמים זה אוברייטד"
מערכת ice | 
מיכל אנסקי במאסטר שף (צילום ערן לוי)
שופטת 'מאסטר שף - נבחרת החלומות', מיכל אנסקי שבה לפאנל השופטים בקשת 12 לאחר היעדרות בת עונה אחת. אבל היא שוב מספרת למתמודדים ולשופטים על "תסמונת בל", שגרמה לה לשיתוק פנים וגם על ההתמודדות שלה עם המצב מאז.
לאחר שהמנה של רחל בן אלול, אלברט איפראימוב ועמיחי שרפשטיין, שהגישו קונפי פלמידה אדומה וסלק בסגנון אסייתי עם ויניגרט לימון כבוש, בתור מי שסובלת מהתסמונת, היה לה מה לומר על חוסר האיזון: "איזון לפעמים זה אוברייטד".

עוד היא המשיכה ואמרה בבדיחות הדעת: "אני גם לא מאוזנת בפנים שלי והכל מסתדר לי". מי שיצאה להגנתה היא רותי ברודו שהסכימה עם האמירה המרגשת ואף חתמה עם מחמאה מקסימה: "את יפה".
לא מזמן סיפרה ברודו לקראת פתיחת העונה: "שאנחנו צריכים להיות תמיד טובים אחד לשני, לא רק בשעת מלחמה. זה אחד הדברים ההזויים בעיניי, שרק כשאנחנו על סף תהום כולנו מתחברים. אפשר לעשות את זה לפני שעומדים על סף הבור. חבל לי שרק בימים כאלה אנחנו כל כך טובים אחד לשני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה