טלוויזיה

כאן 11 בחשיפה מפתיעה: הנשים שהציגו את החזה שלהן לעיני המצלמות

הסרט התיעודי "תמיכה מלאה", אשר זכה בפרס סרט הביכורים הטוב ביותר בפסטיבל דוקאביב 2024, עוסק במערכת היחסים של נשים עם החזה שלהן המתרחש בתא המדידה בחנות חזיות ביפו.
מערכת ice | 
הסרט תמיכה מלאה (צילום תוליק גלאון)
מערכת היחסים של נשים עם החזה שלהן משליכה על מגוון חוויות אנושיות. בסרט התיעודי, המצולם כולו בחנות חזיות, חושפות נשים שונות את סיפורן האישי. הסרט התיעודי "תמיכה מלאה" זכה בפרס סרט הביכורים הטוב ביותר בפסטיבל דוקאביב 2024, ונבחר לתחרות בפסטיבל טאלין.
הסרט התיעודי "תמיכה מלאה" עוסק במערכת היחסים של נשים עם החזה שלהן, המתרחש בתא המדידה בחנות חזיות ביפו. בכל פתיחת וילון מתגלה דמות אחרת מול המראה ואחרי שבחרה מה גודל הפריים ומידת החשיפה הנכונה לה, היא עומדת מול הראי, וכמו בתא וידוי, משתפת בסיפורה.
 בסרט נפרשת מערכת יחסים שמשפיעה על נשים כמעט בכל היבט בחייהן, והגיבורות, נשים מרקעים, גילאים ומידות שונות, משתפות את בעלת החנות והעובדת שלה בגישות השונות שלהן לבחירת חזייה, המשליכות גם על בחירות אחרות בחיים.
 
במהלך הסרט, אתי ונועה, המוכרות בחנות החזיות, עוזרות ללקוחות למדוד חזיות ומאמינות בכל לבן שכל הנשים יפות. כשהן נכנסות לתא המדידה למדוד בעצמן גם סיפורן האישי נחשף. הסרט ישודר ב- 02 בנובמבר, מוצאי שבת, אחרי תוכנית הטלוויזיה "פגישה עם רוני קובן", בכאן 11 ובכאן  BOX.
על הסרט התיעודי "תמיכה מלאה", אשר זכה בפרס סרט הביכורים הטוב ביותר בפסטיבל דוקאביב לשנת 2024, אחראית הבמאית מיכל כהן. גרין פרודקשנס הינה חברת ההפקות שלקחה חלק בסרט "תמיכה מלאה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה