טלוויזיה

הערוץ החדש בישראל ממשיך להתחמש: זו המגישה שמצטרפת

נטלי רותם מצטרפת למערכת ערוץ הכלכלה החדש, שימשה בעברה כמגישה בערוץ הספורט, ערוץ 10 וערוץ 13 וכן בהפקות עצמאיות לערוצים שונים, והופיעה על המסך במאות פרסומות שקריינה. כיום היא מגישה תכנית יומית ברדיו חיפה 99.5
מערכת ice |  1
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחרי שפורסם מינויו של ערן בר-טל לעורך הראשי של ערוץ הכלכלה החדש, שישדר ב-OTT בערוץ 10, ועל הצטרפותם של דני רופ, מעיין פרילוק, סוניה גורודיסקי, ענבל עומר ועוד, מצטרפת עתה נטלי רותם למערכת הערוץ החדש. מדובר בערוץ הכלכלי הראשון בישראל שישדר בכל שעות היממה בכל ימי העסקים. הערוץ צפוי לעלות לאוויר לשידורי הרצה בתחילת 2025. 
בערוץ 10, ערוץ הכלכלה של ישראל יושקעו עשרות מיליוני שקלים באמצעות חברה חדשה שתפעיל את הערוץ מהמשרדים והאולפן מאזור העסקים של רמת-גן. הערוץ יפנה לציבור המשקיעים במתכונת ערוצי הכלכלה הפופולריים בעולם, כמו Bloomberg ו-CNBC. 

נטלי רותם שימשה בעברה כמגישה בערוץ הספורט, ערוץ 10 וערוץ 13 וכן בהפקות עצמאיות לערוצים שונים, והופיעה על המסך במאות פרסומות שקריינה. כיום היא מגישה תכנית יומית ברדיו חיפה 99.5. לאחרונה עלה לאוויר אתר האינטרנט של ערוץ הכלכלה www.calcala-tv.co.il, שיוסיף תכנים למשקיעים בארץ ובעולם. 

נטלי רותם. צילום: עמרי שטיין
עורך הערוץ, ערן בר-טל, מסר: ״אני שמח על הצטרפותה של נטלי רותם לערוץ המתהווה. בשבועות הקרובים נתבשר על הצטרפותם של עוד עשרות אנשי תוכן, אנשי צוות מקצועי ומנהלה, שיהיו שותפים למיזם שישנה את הרגלי צריכת המידע הכלכלי בישראל״.
נטלי רותם, מסרה לאחר מינויה: "אני שמחה ונרגשת להצטרף למיזם הייחודי של ערוץ הכלכלה ולעבוד עם הנבחרת המצוינת של הערוץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחכים
    צור לוי 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה נו שיפתח כבר!
    סגור