טלוויזיה

"תנו לגדול בשקט": כוכבי הילדים ושלומי שבת בביצוע מרגש | צפו

ערוץ ZOOM, ערוץ ניקלודיאון וערוץ הילדים חברו לראשונה למיזם משותף לקראת יום השנה הראשון ל-7 באוקטובר. במסגרת השותפות המרגשת, בוצע חידוש לקליפ המיתולוגי של ערוץ הילדים, "תנו לגדול בשקט", של שלומי שבת יחד עם כוכבי הילדים בקריאה לימים טובים יותר

מערכת ice | 
תנו לגדול בשקט (צילום באדיבות ערוץ ZOOM, ערוץ ניקלודיאון וערוץ הילדים)
ערוץ ZOOM, ערוץ ניקלודיאון וערוץ הילדים חברו לראשונה למיזם משותף לקראת יום השנה הראשון ל-7 באוקטובר. במסגרת שיתוף הפעולה המעניין, בוצע חידוש לקליפ המיתולוגי של ערוץ הילדים, "תנו לגדול בשקט", של שלומי שבת יחד עם כוכבי הילדים, בקריאה לימים שקטים יותר.
בקליפ החדש משתתפים הכוכבים טל מוסרי, עודד פז, דילן דרור, קווין רובין, קים בן שמעון, יהונתן שתיוי, ירדן אריש, להקת הייפ קרו, ליאן בן ישי, נבו קטן, נועה בן גיגי, נטע כרמלי ורומי אבירם. 
 
לאחרונה השתתף השחקן וכוכב ערוץ הילדים, טל מוסרי, בפינת ה-60 שניות של אפליקציית V1 אותה מגישה יוצרת התוכן ליאל אלי. במהלך השיח בין השניים, השחקן המפורסם נשאל האם הוא חושב שלמדינת ישראל צריכה להיות הנהגה אחרת.
"ישראל צריכה לצאת לבחירות?", שאלה אלי את כוכב ערוץ הילדים. בתגובה לכך, ציין מוסרי: "נראה לי שכן, כדאי". בהמשך, שאלה אלי את טל מוסרי האם הוא נוהג ללכת להפגנות של משפחות החטופים. מוסרי ענה: "לא, זה עושה לי חרדות". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה