תרבות ופנאי

שלומי שבת חוגג יום הולדת - וזה הצעד הבא והמסקרן שלו

הזמר שחגג יום הולדת 70 מצטרף לזמרים נוספים בישראל שעשו מהלך דומה: "שמח ומתרגש לקחת חלק בפרויקט היצירות הקסום"
מערכת ice | 
שלומי שבת (צילום יניר סלע)
בשבוע שעבר חגג הזמר שלומי שבת יום הולדת 70 עגול. הבוקר (שלישי) נחשף הצעד הבא והמסקרן שלו.
שבת משתתף בפרויקט האישי של המפיק והמלחין שמוליק נויפלד שנקרא "פרויקט המשקפיים 3". מדובר בפרויקט מוזיקלי שחוגג עשור. הזמר שלומי שבת משיק שיר חדש במסגרת הפרויקט, אותו כתבה מרב סימן טוב ושמוליק הלחין והפיק יחד עם רועי נויפלד.
פרויקט המשקפיים 3, שהוא שיתוף פעולה של שמוליק עם טובי הזמרים והיוצרים בישראל, ממשיך בדרך שהוא בחר להוציא את שיריו, כאשר הזמרים המשתתפים משמשים לשמוליק כמו מעין "מגבר" ליצירה שלו.
 
עד היום הפרויקט כלל ביצועים של זמרים כמו מירי מסיקה, משה פרץ, ירמי קפלן, ארקדי דוכין, גיא מזיג, דנה ברגר, שמעון בוסקילה, ריקי גל, שולי רנד, ישי ריבו ועוד. אל הרשימה המרשימה הזאת מצטרף כעת גם שלומי שבת, שבוחר לפרסם את השיר ממש לאחר יום הולדתו.
שמוליק נויפלד אמר כי השיר מאוד מקרב, ומתאים ליציאה בימים אלו: "כשקראתי את הטקסט שמרב סימן טוב שלחה לי, הרגשתי משיכה. היה בו משהו שמהרגע הראשון הייתי בטוח שכולם צריכים להרגיש אותו. אני לא אדם דתי, אבל כן מאמין באדם ובאלוהים. השיר הוא מבחינתי כמו מורה דרך לאנשים שרוצים לעשות הבדל בחיים שלהם ולהרגיש יותר טוב עם אחרים ובעיקר עם עצמם. ידעתי גם ששלומי שבת ישיר אותו. שלומי מהווה עבורי שם נרדף לחום, כנות ומישהו שבא לך לשמוע איך הוא מביע דברים. גם מעורבותו של רועי נויפלד, הבן שלי, בהפקה נתנו לו ממד אחר שגרם לשיר להיפתח, ואני מקווה שגם לרגש אתכם".
שלומי שבת התייחס לשיר החדש ואמר כי התאהב בשיר כבר בטייק הראשון: "מאז ומתמיד נהניתי והתרגשתי משיתופי פעולה מוזיקליים מיוחדים. כששמוליק פנה אלי והשמיע לי את השיר, דבר ראשון שתפס אותי היה הטקסט. הקלטנו סקיצה וכבר בטייק הראשון הלחן והטקסט הרגישו לי שלם. אני שמח ומתרגש לקחת חלק בפרויקט היצירות הקסום של שמוליק, שמציין עשור. מאחל לו להמשיך להפיץ אור ומוזיקה טובה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה