טלוויזיה

יעל פוליאקוב בהלם: זה הווידוי המטלטל של אחיה הבכור | צפו

 יעל פוליאקוב בשיחה כנה ופתוחה עם אחיה איתמר על היחסים המורכבים עם אמא שוש והמתח והקושי שלה מול המשפחה. צפו בפרק החדש של סדרת הדוקו "מחוברים – החיים במלחמה" ב -HOT3

מערכת ice | 
יעל ושוש פוליאקוב בתכנית "מה שתגידו" (צילום כאן 11)
לאחר שהודיעה כי בנה יונתן עוזב את הבית ועובר לגור בבאר שבע לצורך לימודים באוניברסיטת בן גוריון, יעל פוליאקוב חושפת צדדים כואבים על חיי משפחת פוליאקוב. הערב (ראשון) ישודר פרק נוסף של "מחוברים – החיים במלחמה" ב -HOT3, השחקנית והקומיקאית יעל פוליאקוב בשיחה כנה ופתוחה עם אחיה איתמר על היחסים המורכבים עם אמא שוש והמתח והקושי שלה מול המשפחה.
"הבחורה הזאת שאני הולך אליה, אז אחד מהטיפולים שעינו זה להיכנס לאיזשהו טרנס שבו אתה אומר: 'אני מקבל את העובדה שלא קיבלה אהבה אימהית. סתם למשל. אני מקבל את זה שנתנו לי מה שיכלו לי'", כך סיפר איתמר, אחיה של יעל פוליאקוב
בהמשך השיחה, ציין: "פתאום אתה משחרר, פתאום אתה מסתובב, אומר: 'בסדר, אני מקבל את זה'". יעל, שהופתעה מהווידוי החושפני של אחיה איתמר התוודעה לפרט מטלטל נוסף. "גם עשיתי עלייך טיפול", הודה איתמר בפני יעל. 
 
"כן? על מה? 'אני מקבל שאחותי זבל?'", השתעשעה יעל עם אחיה.  בתגובה לכך, ציין איתמר פוליאקוב, אחיה של יעל: "תראי בסוף, אחים זה שני אנשים שבסוף הגיעו דרך אותם הורים אבל הם לא חייבים להיות חברים. יש ביניהם איזשהו קשר דם, אבל זה הכל. את יודעת, לא סתם, הסיפור הכי עתיק בעולם זה הסיפור של קין והבל, שזה שני אחים שהייתה ביניהם קנאה. אז כן, יש גם קנאה". 
איתמר המשיך בדבריו וחשף אחותו יעל, כי לעיתים הוא מקנא בחייה 'הזוהרים והנוצצים': "לפעמים אני מקנא בך על הדרך שעשית ועל למשל המקצוע, שהלך לך טוב עם המקצוע. זה משהו שאתה היית אמור להיות במקצוע הזה. שמשהו שנורא רציתי והוא לא קרה, אז יש לי לפעמים איזו מין צביטה בלב על זה. את יודעת, כי כאילו שנינו יודעים כמה זה כיף, זה מאוד קשה, אנחנו שנינו יודעים כמה זה קשה".
איתמר ויעל, נחשפו מגיל קטן לחיים הפחות זוהרים של אביהם ישראל (פולי) פוליאקוב ז"ל, הקומיקאי המוכשר שהיה חלק משלישיית "הגשש החיוור". בהמשך דבריו, רמז איתמר על חיי הפרסום של אביו אשר התאפיינו בחרדה רבה.  "שנינו יודעים כמה זה יכול להרוג ממש ברמה הזאת של החרדות, הלחץ אבל מצד שני איזה כיף זה כשזה הולך. הולך לך, אני שמח על זה אבל אני גם קצת מקנא בזה".
"אבל לא באמת" השיבה יעל.  "בדיוק, אבל לא באמת אבל גם קצת לפעמים כן, קצת", ענה איתמר. בקטע צפייה נוסף בסדרת הדוקו "מחוברים", מספרת יעל פוליאקוב: "אבא כל הזמן יושב לי בתודעה: 'צריך לעבוד קשה, עבודה'. אתה יודע, היה בזה משהו שאתה, אוקיי אני חייב לעבוד קשה. לא חייב לעבוד קשה, צריך ליהנות מהעבודה שלך, פשוט ליהנות. אם אתה נהנה ממנה, אז היא גם לא קשה לך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה