שיווק ופרסום

משרד הפרסום D-Say זכה בתקציב הפרסום של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

משרד הפרסום די סיי מקבוצת BBDO העולמית, מוביל בשנים האחרונות תקציבים מובילים של חברות רבות יוקרתיות ומגוונות ביניהם סנו, פזגז, לנד רובר יגואר וישראל היום. אוניברסיטת בן גוריון מצטרפת לענף האקדמיה במשרד יחד עם מכללת נתניה ומכללת אפקה
מערכת ice | 
אייל הובר לוי מנכ"ל ושותף D-say (צילום יחצ)
משרד הפרסום D-SAY שבבעלות אייל הובר לוי, זכה בניהול תקציב הפרסום של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, אוניברסיטת מחקר רב-תחומית, אשר בצד יצירת מדע מצוין ואקדמיה מעולה, פועלת גם לפיתוח הנגב. האוניברסיטה, אשר כוללת 3 קמפוסים בבאר שבע, בשדה בוקר ובאילת, מעורבת בתהליכים רבים לשיקום חבל תקומה והנגב אחרי אירועי ה-7.10.
זכייה זו מצטרפת ללקוחות חדשים ויוקרתיים שהצטרפו למשרד כבר בתחילת 2024 כגון הוט מועדון צרכנות ואמי טכנולוגיות.
 
די סיי הינו משרד הפרסום אשר מוביל בשנים האחרונות תקציבים מובילים של חברות רבות יוקרתיות ומגוונות ביניהם סנו, פזגז, לנד רובר יגואר וישראל היום. אוניברסיטת בן גוריון מצטרפת לניסיון רב השנים שקיים בחברה גם בתחום האקדמיה, בניהם ניהול תקציב הפרסום של מכללת נתניה ומכללת אפקה.
אייל הובר לוי מנכ"ל ושותף D-say ציין: "אנו גאים ונרגשים לקראת העבודה המשותפת עם אוניברסיטת בן-גוריון היוקרתית ומודים על האמון שניתן במשרדינו במסגרת זכייה זו. הזכייה בתקציב הפרסום מהווה עדות למסירות ולמומחיות של הצוות שלנו ואנו נרגשים להגשים את החזון היצירתי המשותף ומצפים לעבודה  הפורה עם צוות האוניברסיטה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה