תרבות ופנאי

יעל פוליאקוב נפרדת בכאב: "הוא עוזב את הבית"

לאחר שחשפה כי בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר היא מתמודדת עם משבר זהות, יעל פוליאקוב נפרדת מבנה יונתן שעוזב את הבית לצורך לימודים באוניברסיטת בן גוריון. יעל פוליאקוב: "יונתן עוזב את הבית ועובר לבאר שבע"

מערכת ice | 
יעל פוליאקוב (צילום מסך כאן 11)
השחקנית והקומיקאית יעל פוליאקוב מקפידה לשתף את עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם בחייה המעניינים. לאחר ששיתפה בתחושותיה המורכבות במסגרת סדרת הדוקו "מחוברים" של HOT וחשפה כי היא מתמודדת עם משבר זהות בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, יעל פוליאקוב עולה שוב לכותרות. 
בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה השחקנית והקומיקאית המצליחה לעוקביה כי בנה יונתן מנישואיה הקודמים עם עופר זר, עוזב את הבית לצורך לימודים באוניברסיטת בן גוריון. "יונתן עוזב את הבית ועובר לבאר שבע", כתבה יעל פוליאקוב. בתמונה ששיתפה פוליאקוב, נראה בנה נרגש לקראת השלב הבא בחייו בעודו אוחז מזוודה גדולה. 

(צילום: yael.poliakov@)
כזכור, לאחרונה סיפרה השחקנית על משבר הזהות החמור שנוצר אצלה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר. בפרק נוסף ששודר בסדרת הדוקו "מחוברים", סיפרה פוליאקוב על תחושותיה ומחשבותיה הקשות: "זה כל כך קיצוני שיש לי מחשבות כמו 'למה נולדתי בארץ הזאת?', 'למה אני יהודייה?', 'למה אני ישראלית?!'".
בהמשך דבריה, ציינה השחקנית והקומיקאית המצליחה: "איך זה הגיוני שאלה החיים שלנו? איך זה יכול להיות? לא מספיק שאתה משלם פה הון בשביל לחיות פה, עוד חוטפים אותך ואתה במלחמה נונסטופ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה