טלוויזיה

יעל פוליאקוב חוטפת מאמה: "שכבת עם חצי תל אביב"

צמד כוכבות הריאליטי שוש פוליאקוב ובתה יעל פוליאקוב, יצרו לא מעט סערות תקשורתיות, כאשר הן ידועות בלשונן החריפה והצינית. בהצצה לפרק שישודר היום ב"מחוברים", שוש תוקפת את יעל במילים קשות: "הזדיינת עם חצי תל אביב"
מערכת ice |  6
כוכבי העונה ה-11 של מחוברים (צילום רפי דלויה)
יעל פוליאקוב ידועה בכך שאין לה מחסומים והיא תגיד את אשר על לבה, ויהי מה. לא קשה כל כך להבין מאין הגיעה תכונה זו, לאחר ששומעים את אמה, שוש פוליאקוב, שלא נרתעת מהמצלמה ולא פעם נתפסה כשהיא זורקת קללה עסיסית או מטיחה בפני מישהו את אשר על לבה.
בהצצה לפרק של העונה ה-11 של "מחוברים" המשודרת בהוט, שישודר היום (שלישי) בשעה 22:00, ניתן לראות שיחה בין שתי הדמויות הצבעוניות, אך נראה כי זו שיחה מעט שונה ממה שאנו רגילים לראות בין השתיים, או אולי מעט חריפה יותר.

 
צילום: באדיבות HOT וקודה תקשורת

בשיחה נראית יעל פוליאקוב פותחת שיחה עם אמה על ילדותה. "את דחית אותי", הטיחה יעל באמה. "ממש לא, את פשוט היית ילדה קשה מגיל אפס, היית ילדה איומה ונוראה", השיבה לה שוש בחוסר רגישות מופגן.
"כן אבל כמה ילד יכול להיות נוראי בגיל 10?" שאלה יעל ונדהמה מהתשובה שקיבלה. "אין לי מילים לבטא את זה", אמרה שוש ליעל שביקשה ממנה להתאמץ ולמצוא את המילים. אז התפרצה שוש ואמרה ליעל: "שרמוטה מלידה, אמרתי את זה".
כאן ביקשה יעל לעצור ולהבהיר את הדברים בפני אמה, וסיפרה לה שבילדותה היא נפגשה עם חברים של אח שלה, והצהירה בפניהם שהיא כבר שכבה עם גברים, אך רק לצורך הגאווה וטוענת שלא באמת עשתה זאת.
עוד דיברו השתיים על כך שחברים של איתמר, אחיה של יעל, סיפרו לו כי היא חשפה את גופה בפניהם, שלטענתה לא היה ולא נברא. שמועה זו הגיעה לאוזניה של שוש, ולכן כינתה את יעל כפי שכינתה אותה.
עוד הטיחה שוש ביעל לאחר מכן: "לא נעים לי להגיד אבל את הזדיינת עם חצי תל אביב". יעל השיבה: "ממש לא אמא, אז את, אין לך מושג. לא היה ולא נברא".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    פה ג'ורה
    קלינט 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמין לאמא שוש,שגם לה אין פילטר בפה,ויעל ירשה זאת ממנה.מסכן פולי ,האיש היה עדין נפש ומתהפך כרגע בקברו מהבושות.
    סגור
  • 4.
    אם כך
    דן לוק 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ככה ההורים מדברים אז איזה דור יצמח לנו פה לא פלא שכל המדינה הקטנה הזו זה ג'ונגל פסיכי
    סגור
  • 3.
    איך היא יצאה כמעט נורמלית עם אמא כזו???
    . 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    .
    סגור
  • 2.
    הכל נשאר במשפחה
    מימון 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מקנאה בבעל המסכן.
    סגור
  • 1.
    התפוח והעץ
    ורדה 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן לאיזה רמה ושפת ביבים מגיעות שתי "הפרסונות" האילו... אני לא מאשי מה אותן אלא את מי שנותן להן בכלל מיקרופון!! גועל נפש!! מרחמת על הבנות/ הנכדות...
    סגור
  • פולי מתהפך בקבר
    נחום 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שהן הסיבה שהוא נפטר מוקדם יחסית
    סגור