טלוויזיה

אחרי 28 שנים: סדרת הילדים הנוסטלגית האהובה בישראל חוזרת

סדרת הטלוויזיה והמותג האיקוני האהוב: "הופה היי" חוזר ובגדול! המפיק של הסדרה המקורית יגאל בן דוד (בנדה) החליט שגם לדור הנוכחי מגיע את גרסת הופה היי 2025 עם הערכים של פעם, אהבת הארץ ובעיקר המון הרפתקאות
מערכת ice | 
ילדים צופים בטלוויזיה (צילום אילוסטרציה AI)
אוהבים להתרפק על נוסטלגיה? אחרי 28 שנים, כאשר ירדה מהמסך לאחרונה בשנת 1996 בתום 63 פרקים ועשור של תכניות, סדרת הילדים הטלוויזיונית המיתולוגית ששיגעה את ילדי ישראל במשך כעשור, 'הופה היי', עומדת כעת לפני קאמבק היסטורי.
חברת ההפקות ״בנדה הפקות״ מחדשת את מותג הילדים האהוב והנוסטלגי ״הופה היי״ לדור החדש של הילדים והילדות. שלישיית "הופה היי" הובילה את תכנית הטלוויזיה המצליחה ביותר לילדים ולכל המשפחה במהלך שנות השמונים והתשעים. הלהקה חרשה את הארץ בהופעות, הוציאה אלבומים רבים וכבשה את לבבות הילדים בכל רחבי המדינה.

"הופה היי" יחזרו בגרסת 2025, מותאמים למדיה שבה צורכים הילדים היום תוכן, ועדיין מבוססים על הערכים שהדגישה הסדרה המקורית - אהבת הארץ, קבלת השונה, המוסיקה וההרפתקאות אליהם יצאו חברי הלהקה.
בשלב זה, טרם נחשפו הפרטים המלאים על ההרכב החדש של 'הופה היי', שייכנס לנעליהם הגדולות של יגאל בשן, עוזי חיטמן ויונתן מילר. בשלב הראשון מתחיל תהליך הליהוק של הלהקה שתוביל את הסדרה והשירים. הליהוק יבוצע על ידי המלהק מורן מרציאנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה