ויראלי

עוזי חיטמן היה אמור לחגוג היום 72- משפחתו חושפת הפתעה

עוזי חיטמן ז"ל היה אמור לציין היום את יום הולדתו ה-72. לרגל היום המיוחד, משיקים בני משפחתו אתר אינטרנט חדש לזכרו, בו ניתן להתרשם וליהנות מיצירותיו הרבות של חיטמן שנשארו לאחר לכתו
רוני שיינר | 
עוזי חיטמן
עוזי חיטמן, שנחשב לאחד המלחינים, הכותבים והמבצעים האהובים בארץ, הלך לעולמו לאחר שלקה בהתקף לב פתאומי באוקטובר 2004, כשהיה בן  52 בלבד. היום (ראשון), היה אמור לציין את יום הולדתו ה-72.
לרגל היום המיוחד, בני משפחתו הקימו אתר אינטרנט הנושא את שמו ומציג תחנות מרכזיות בחייו. בין יצירותיו של חיטמן שניתן למצוא באתר: "אדון עולם", "רציתי שתדע", "נולדתי לשלום", "לכל אחד יש", עכשיו התור לאהבה", "מה חשוב היום", "לילה בלי כוכב" ו"עוד סיפור אחד של אהבה". 
בנו של עוזי, עידו חיטמן, כתב: "אבא היה צריך להיות היום בן 72. לכבוד יום הולדתו שחל היום (וכמעט 20 שנה לציון פטירתו בטרם עת), אני נרגש להציג את האתר הרשמי של עוזי חיטמן ז"ל הכולל מידע רב אודות יצירתו, פועלו ורפרטואר המוסיקה העשיר והרבגוני של אחד היוצרים האהובים והמוערכים בישראל". 
עידו המשיך וכתב: "ביצירותיו של חיטמן, הכוללות מגוון רחב של מילים ומנגינות, הנוגעות בכל אחת ואחד מאיתנו (ילדים ומבוגרים, מסורתיים וחילוניים, נשים וגברים) מסרים של אחדות ואחווה המקבלים משנה תוקף בימים מורכבים אלה". 
האתר נמצא בכתובת: https://uzi-hitman.co.il
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה