שיווק ופרסום

yes בפעילות מיוחדת: מפגשי לייב עם כוכבי סדרות הילדים

חברת yes תקיים לאור המצב הביטחוני מפגשי לייב באינסטגרם יחד עם כוכבי סדרות ילדים ונוער, ביניהם "רוני ותום", "סקיי", "לעוף על אנה", "שומקום", "בת השוטר" ועוד. המפגש הראשון ייערך היום בשעה 16:00 בעמוד האינסטגרם yestvkids
מערכת ice | 
דילן דרור ואמילי מדואל (צילום פיני סיליוק)
לאור המצב, חברת yes תקיים מפגשי לייב באינסטגרם עם כוכבי סדרות הילדים והנוער: "רוני ותום", "סקיי", "לעוף על אנה", "שומקום", "בת השוטר" ועוד. 
המפגש הראשון יתקיים היום, יום שני, ה- 16.10, בשעה 16:00, בעמוד האינסטגרם yestvkids עם כוכבי הסדרה "רוני ותום" דילן דרור ואמילי מדואל. ביום רביעי הקרוב, ה- 18.10, בשעה 16:00 יתקיים מפגש עם כוכבי "סקיי" רביד רונן ועידו טאקו. המפגש ימשך כחצי שעה ומטרתו לחזק ולעודד את הילדים הנמצאים בבית ויהיה פתוח לקהל הרחב. בהמשך יתקיימו מפגשים נוספים עם כוכבי הסדרות.  
רוני ותום היא סדרת הרפתקאות לילדים המשודרת בערוץ nick לילדי yes, מאת גיורא חמיצר, המגוללת את סיפורם של שני ילדים בני 12 שהם במקרה גם הבלשים הכי טובים בתל אביב ומצליחים לפענח חקירות שהתקילו אפילו את המשטרה. רוני ותום הם הפכים גמורים: רוני (דילן דרור) הוא ספורטאי מחונן ותלמיד מצטיין, ותום (אמילי מדואל) היא קצת משונה ומסוגרת. יחד, הם הופכים להיות צמד הבלשים המוצלח ביותר בתל אביב. יוצר: גיורא חמיצר במאית: רינה הורן הפקה: ענני תקשורת שחקנים: דילן דרור, אמילי מדואל, גיל ססובר ועוד.

סקיי סדרת ההרפתקאות לנוער, מאת נועה פניני וגיורא חמיצר המשודרת בערוץ teennick ובyes VOD. הגיבורים נחשפים אל שלל הרפתקאות, משימות ואהבות וילמדו שוב על החיים בכדור הארץ כשאתה קצת שונה.  
במאית: עומר גולדמן הפקה: ענני תקשורת שחקנים: רביד רונן, עידו טאקו, שחר טבוך, בר מינאלי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה