טלוויזיה

המודחת מהמירוץ למיליון חושפת: "היה מזעזע, נשבעתי שלא אחזור לזה"

עמית חן, אחת המתמודדות האהובות ביותר בעונה של "המירוץ למיליון", שהודחה בשלב מוקדם מהריאליטי של קשת 12, דיברה על התמכרויות שהיו לה בעבר, כמו גם הרגלים קוסמטיים אותם צרכה, וחשפה דבר אחד שבחיים לא תחזור לעשות עוד: "זה היה מזעזע"
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
העונה של "המירוץ למיליון" בקשת 12 נמצאת בשיאה בימים אלו, כאשר אחד הזוגות הכי אהובים בעונה הזו, צמד החברות עמית חן ורותם רביבו, הודחו בשלב מוקדם מאוד מהתוכנית, לא לפני שעוררו סערה גדולה עם מיני "חרם" שפתחו על שני זוגות חזקים מאוד של העונה - יפתח וסער והאחיות אן ולי.
היום (חמישי), כשהן כבר התרגלו להדחה, התראיינה עמית חן ב"וואלה", שם חשפה מספר הרגלים התמכרויות שהיו לה בעבר, בשאלון שנוגע בקוסמטיקה וטיפוח. תחילה, חשפה חן כי כשהייתה קטנה הייתה לה התמכרות לכסוס ציפורניים: "זה היה מזעזע", מספר חן ונשבעת "לא לחזור לזה".
בהמשך, נשאלה חן על ניתוח או שינוי קוסמטי שממש היה בא לה לעבור ואין לה אומץ לעשות אותו. חן סיפרה כי "הרבה שנים רציתי לעשות לייזר בעיניים, אבל זה מפחיד אותי להתעסק עם עיניים", הודתה. עוד חשפה כי לא עשתה גבות מאז שהייתה בת 14 כי הייתה לה טראומה מזה אחרי שהלכה למישהי שתלשה לה שיערות עם חוט".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה