טלוויזיה

המודחות מהמירוץ למיליון חושפות את החרם: "זלזל בנו, בכינו בגללו"

המודחות מהמירוץ למיליון, צמד החברות עמית חן ורותם רביבו, חשפו מדוע החרימו את סער ויפתח: "ברגע שהודחנו סהר שר לנו 'איזה יום שמח, יום של הפתעות' בזמן שרותם בכתה את חייה. זה היה לא נעים. היא באה אליי בוכה וסיפרה לי את זה, התבאסתי מאוד"
מערכת ice | 
המרוץ למיליון (צילום עדי אורני)
העונה החדשה של המירוץ למיליון בקשת 12 נמצאת בעיצומה ומביאה לנו לא מעט דרמות על המסך ומחוצה לו. אחת כזאת התרחשה השבוע, כאשר נודע כי שתי המתמודדות שהודחו אתמול (שלישי) בפרק ההדחה של המרוץ למיליון, צמד החברות עמית חן ורותם רביבו, לא הזמינו להקרנה שערכו את יפתח וסער והאחיות אן ולי, ועשו על שני הזוגות הללו סוג של חרם.
אלא שבראיון ההדחה של עמית ורותם מהמירוץ, ששודר בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", הן חשפו את הסיבה לכך. רותם סיפרה: "סהר ויפתח ביאסו אותנו, יותר נכון סהר, יפתח פחות. הייתה תקרית שלא צולמה, ברגע שהודחנו הוא שר לנו 'איזה יום שמח, יום של הפתעות'".
עמית הוסיפה וסיפרה: "הוא שר וחייך כשרותם בוכה את חייה, זה היה לא נעים. אני חושבת שמהרגע הראשון לא באנו לו בטוב. עם יפתח אנחנו בקשר מאוד טוב, סהר פחות התחבר אלינו והיו כל הזמן הקנטות וזלזול מהצד שלו. הקש ששבר את גב הגמל היה כשהוא שר לרותם, היא באה אליי בוכה וסיפרה לי את זה, התבאסתי מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה