טלוויזיה

גיא לרר בהחלטה עסקית דרמטית: זה מה שיקרה ל'סופר הצינור'

גיא לרר בישר לעוקבים: "משהו שרץ לבד. ואם הוא רץ לבד, אין שום סיבה שהוא לא יתפשט לעוד מקומות מרכזיים בארץ ויספק הקלה עצומה ששווה מאות שקלים בחודש למאות אלפי ישראלים. נשמע מפוצץ - אבל אני מאמין. בקיצור, ממש מרגש אותי להגיד את זה: אבל אנחנו רוצים עוד סניף"
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום טוויטר/ גיא לרר, shutterstock)
גיא לרר, מגיש תכנית 'הצינור' של רשת 13 הודיע היום (שלישי) לעוקבים של דף התכנית ברשתות החברתיות, כי אחרי מחשבה רבה ובשל איתנות פיננסית בסניף בבאר שבע, הוחלט לפתוח סניף חדש של סופר 'הצינור'.
לרר כתב: "היי, זה לרר. אמ;לק בזכותכם ממשיכים לעוד סניף. פרויקט סופר הצינור מגיע לנקודה החשובה ביותר שלו. תקראו, ואולי גם תעזרו לנו. פתחנו את הסופר בזמן מלחמה גם מתוך תרפיה. בזמן שכל כך הרבה דברים נהרסים, בניה היא תרופה. בגלל השתוללות המחירים מסביב, אנחנו והשותפים הנפלאים שלנו מאשל חב״ד הגענו לנקודה חשובה הרבה לפני מה שתכננו - הסופר עומד להגיע לאיזון".

עוד המשיך: "זה לגמרי לא מובן מאליו בנתח הרווח האפסי שלנו אבל כן, העובדה שיש יותר מעשרת אלפים(!) לקוחות בחודש הביאה אותנו למצב שאנחנו מצליחים לכסות את כל ההוצאות. אני קורא לזה: הנקודה הסינגולרית. נקודה שבה גימיק קטן וחמוד שנועד להראות לציבור שאפשר - יכול להפוך לדבר עצמו. משהו שרץ לבד. ואם הוא רץ לבד, אין שום סיבה שהוא לא יתפשט לעוד מקומות מרכזיים בארץ ויספק הקלה עצומה ששווה מאות שקלים בחודש למאות אלפי ישראלים. נשמע מפוצץ - אבל אני מאמין. בקיצור, ממש מרגש אותי להגיד את זה: אבל אנחנו רוצים עוד סניף".
לסיום פנה: "אז מה אנחנו צריכים? עזרה. נראה שהשוק לא אוהב אותנו. במקומות רבים חוסמים אותנו. חלק מהמתווכים לא חוזרים ואחרים אמרו לנו בפרצוף: לא ניתן לכם נדל״ן כי יש באיזור סופר גדול אחר. אז נשמח ל: 1. הצעות לנדל״ן מסחרי פנוי 200-400 מ״ר, כרגע במרכז הארץ ובסמוך לשכונת מגורים, רצוי במחירים שהולמים את כוונותינו הטובות 2. דמות עם ניסיון ניהולי בענף הרשתות הקמעוניות שתוכל לייעץ לנו באהבה במהלכים הבאים שלנו. כתבו לי או לאמיר שואו בפרטי ושיהיה לנו בהצלחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להבין את המשק והכלכלה!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך להיות גאון, כך שאם גיא לרר רוצה לפתוח עוד סניף,שדבר ראשון יתחיל בפריפריה! לא במקומות שמוגדרים חזקים.אז כדי להתחיל שיתחיל מכל המקומות שהם לא ערי המרכז!
    סגור