טלוויזיה

דרמה ענקית ברשת 13: כוכב הצינור נוטש לכאן 11

ערוץ 13 חוטף מכה אחר מכה. לאחר שורה של כוכבים שעזבו את הערוץ לטובת המתחרים, כעת נודע כי עיתונאי וכתב תוכנית "הצינור" ברשת 13, עוז לטובת התאגיד
מערכת ice | 
גיא לרר, בר שם-אור (צילום מיכה לובטון, מסך רשת 13, X/ בר שם אור)
הסחרור אליו נכנס ערוץ 13 מסרב להיפסק. בזמן שסערת מינוי יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית הערוץ נמשך, היום (שלישי) נודע על כתב בכיר נוסף שעוזב את הערוץ, לטובת כאן 11.
העיתונאי בר שם אור, המוכר לנו מתוכנית הצינור בהגשתו של גיא לרר, יחליף את אסף ליברמן בתוכנית "זמן אמת" בכאן 11. מדובר בעזיבה כואבת נוספת לערוץ, שהספיק לאבד מספר שמות נוצצים כמו צבי יחזקאלי, ספי עובדיה, אלמוג בוקר, מאיר מרציאנו ועוד.
לאחר שהודחה וכרגע לא ברור אם אכן ההדחה תצא לפועל, היום פורסם על ידי אילי זילברברג, כתב משפט בגלי צה"ל, כי דירקטוריון החברה מתקשה להגיע להסכמה וחתימה על הסכם שיאפשר את הדחתה של שמאלוב ברקוביץ'. 
על פי הדיווח, שלושה נציגי ציבור היושבים בדירקטוריון חדשות 13 שיגרו מכתב, ובו נאמר כי הם מסתייגים מההסכם של הנהלת הרשת. במכתב טענו השלושה כי הוא התקבל ללא ידיעתם. המכתב שנשלח חתום על ידי יפעת בן חי שגב, אברהם נתן, ואייל דה פאו, כאשר האחרון הוא זה שאמור להחליף את שמאלוב ברקוביץ' בתפקידה, באופן זמני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה