טלוויזיה

יוסף חדאד משתף בכאב: "אשתו הפכה לאלמנה, אובדן ענק"

סיפורו של רס״ר במיל' יקיר ביטון ז"ל ריגש את איש ההסברה: "יקיר נפל בקרב בצפון רצועת עזה ב-18/11. יקיר היה אדם יקר, פטריוט ישראלי ענק ואדם שכולו אור"
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
הסיפורים שוברי הלב לא נגמרים. הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של רס״ר במיל' יקיר ביטון ז"ל.
חדאד כתב: "יקיר בן ה-34 התגורר בירושלים עם אשתו טלי ושלושת ילדיהם אושר, נוהר ורותם. בשביעי באוקטובר כשהחלה מתקפת הטרור של חמאס, יקיר לא חיכה שיתקשרו אליו ובעצמו התקשר למפקדו ושאל לאן להגיע".

עוד כתב: "הוא לחם מהיום הראשון עם הגדוד שלו, גדוד המילואים אלון 8717 כדי להגן על המדינה מתוך אהבת הארץ. יקיר עבד בחברת ברינקס בתור מנהל צוות, החברה עצמה פנתה לצה״ל כדי לגרוע אותו לטובתה, הצבא הסכים לכך אך יקיר לא הסכים בשום אופן והסביר שלהיות ברכב ממוגן של ברינקס בזמן שחבריו יהיו בקור של עזה בשדה הקרב לא בא בחשבון מבחינתו".
לסיום כתב: "יקיר נפל בקרב בצפון רצועת עזה ב-18/11. יקיר היה אדם יקר, פטריוט ישראלי ענק ואדם שכולו אור. האובדן ענק, לאשתו שהפכה לאלמנה, לילדיו שהפכו ליתומים מאב, לכל משפחתו וחבריו, וזה אובדן ענק לכל עם ישראל. יהי זכרו ברוך, גיבור ישראל, שנהיה ראויים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רס"ל מיל' יקיר ביטון ז"ל נפל במלחמת חרבות הברזל
    יוסי. 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשוב לזכור את הגיבורים שמסרו נפשם ולהעריך את קורבנם.
    סגור