טלוויזיה

מה הראפר סאבלימינל עושה בשכונה הכי חרדית בירושלים?

הסדרה החדשה של כאן דיגיטל עוקבת אחרי ארבעה ראפרים ירושלמים שחזרו בתשובה. את אחד מהם מגלם גם הראפר המוכר סאבלימינל שנקרא בתוכנית "מלך הראפ הישראלי". צפו בהצצה
מערכת ice | 
סאבלימינל בסדרת הרשת החדשה (צילום שינובי סטודיוס)
סאבלימינל יגלם ראפר שחזר בתשובה בסדרה החדשה של "כאן דיגיטל". גם כוכב הנוער מהסדרה "אליפים" אסף הרץ, שחזר בתשובה במציאות, מופיע בסדרה בפעם הראשונה מאז המהפך בחייו האישיים.
סדרת הרשת החדשה מגוללת את סיפורם של ארבעה ראפרים ירושלמים - כולם חוזרים בתשובה, שמחליטים לעשות קאמבק ולהקים מחדש את הלהקה שבה היו חברים בעבר החילוני שלהם. אתגר לא פשוט בכלל בהתחשב בעובדה שמדובר בחבר'ה חרדים שחיים בלב הקהילה החרדית, בשכונת מאה שערים, בירושלים. האם יצליחו? מה יגידו בחברה החרדית? ואיך מיישבים את הקונפליקט בין הרצון להתקדש - לרצון ליצור מוזיקת מחאה?
12 שנה אחרי שחזרו בתשובה, כשהם כבר נשואים עם ילדים, פוגשים חברי הלהקה אושרי פלדמן (אסף הרץ), בנדא (עדי אלון), מירון (אסף הרוש) ושימי (יהוידע) את "טנק" (סאבלימינל) - מלך הראפ הישראלי ומחליטים לעשות קאמבק ללהקה המיתולוגית שהייתה להם בחיפה, להקת "בלאדי ואדי".
 
תוכניות לחוד ומציאות לחוד. הראפרים החרדיים מגלים שהאתגר לא כזה פשוט וחווים את הקשיים והקונפליקטים שמגיעים עם ההחלטה והכל בליווי מוסיקת ראפ מקורית ומעולה שנכתבה והופקה במיוחד עבור הסדרה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה