טלוויזיה

נטע ברזילי נפרדת בכאב: "זה הדבר היחיד שמציל אותי"

אחרי ההדחה מרוקדים עם כוכבים בקשת 12, הזמרת סיפרה על עצמה: "אני לא חזקה בריקודים, ידעתי שזה עלול להיות בעוכריי, אני לא רקדנית. אלון הוא גיבור מטורף, הוא התמודד עם אדם שלא יודע ימין ושמאל, אני באמת לא יודעת להזיז את הידיים"
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום מסך קשת 12)
הערב הראשון בשידור חי של "רוקדים עם כוכבים" עונת 2024, הסתיים בדרמה גדולה כאשר זוכת האירוויזיון נטע ברזילי ובן זוגה לרחבה אלון דוידובסקי הודחו מהתחרות. בראיון לערב טוב עם גיא פינס דיברה על ההדחה והקושי בימים אלו.
היא סיפרה בין היתר: "השיר 'הכל יהיה בסדר' זו מין תפילה שלי שהמציאות הזו תתגשם. אני מרגישה בחוסר אונים מוחלט ומטורף, חשוב להגביר ולהרבות אור, לחבק אחד את השני, לדבר ולהקשיב. זה הדבר היחיד שמציל אותי".

היא גם סיפרה על עצמה: "אני לא חזקה בריקודים, ידעתי שזה עלול להיות בעוכריי, אני לא רקדנית. אלון הוא גיבור מטורף, הוא התמודד עם אדם שלא יודע ימין ושמאל, אני באמת לא יודעת להזיז את הידיים".
לסיום הודתה: "הוא התמודד עם שק תפוחי אדמה והפך אותו למשהו שנע בחלל. היה לי כבוד גדול לעבוד עם כזה איש מקצוע ולהוכיח לעצמי כל פעם כמה אני כן יכולה ומסוגלת לגעת בנדבך אחר של אומנות למרות כמה שהוא קשה וסיזיפי, ולבדר את העם שלנו בתקופה שבה בידור נחוץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה