טלוויזיה

יוסף חדאד קורא לפיטורים מיידים: "חלק מהבעיה, להעיף אותם"

איש ההסברה נגד רע"מ ומנסור עבאס: "50 אלף איש נרצחו ברצועת עזה" את הציטוט הזה אמר מנסור עבאס לפני זמן קצר במליאת הכנסת. כל מי שראה בעבאס פתרון שיתעורר על עצמו! מנסור עבאס ורע"מ הם חלק מהבעיה- הגיע הזמן כבר להעיף את כל הנציגים בכנסת שפועלים למען הפלסטינים במקום לאינטרסים של הציבור שלנו"
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורה של משפחה שלמה שנרצחה ב-7.10 על ידי מחבלי החמאס.
חדאד העלה את התמונה מבית העלמין וכתב: "היום הובאו לקבורה בקיבוץ בארי אחרי מעל 9 חודשים בני ובנות משפחת בירה שנרצחו שם ב-7 באוקטובר בידי מחבלי הנוח'בה ועד עכשיו היו קבורים באופן זמני במקום אחר".

עוד הוא הוסיף בכאב: "ההורים אורון ויסמין, הבנות תאיר ותהל ואחיו של אורון, טל. מהמשפחה נותר רק הבן יהב שמעל הקברים החדשים ספד: "עושה לי טוב לחשוב שהיינו קרובים שוב, אפילו אם רק לרגע...".
לאחר מכן התפנה לתקוף: "50 אלף איש נרצחו ברצועת עזה" את הציטוט הזה אמר מנסור עבאס לפני זמן קצר במליאת הכנסת. כל מי שראה בעבאס פתרון שיתעורר על עצמו! מנסור עבאס ורע"מ הם חלק מהבעיה- הגיע הזמן כבר להעיף את כל הנציגים בכנסת שפועלים למען הפלסטינים במקום לאינטרסים של הציבור שלנו ולאינטרסים של מדינת ישראל! נמאס מהם כבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הערבים שיושבים בכנסת בעיה
    לילך 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מייצגים את העם ה"פלסטיני"... הם אוייבים
    סגור