טלוויזיה

אמנון אברמוביץ' נלחם עבור חדשות 13: "נתניהו רואה בתקשורת חזות הכל"

אמנון אברמוביץ', פרשן חדשות 12, אמר בכנס החירום של אנשי חדשות 13: ״אבי וייס מנכ״ל חברת החדשות שלא יכל להגיע ביקש שאדבר בשם החברה ובשמו. עיתונאים יכולים להרשות לעצמם לפרסם ולהזדהות עם עמיתים, כי זה אינו משחק שסכומו אפס, המרחב פתוח לכולם, כולנו באותה גיגית, לכן אנחנו חייבים להיות ערבים זה לזה"
מערכת ice | 
קריאות הבוגד נגד אמנון אברמוביץ' במהלך משפט אלאור אזריה (צילום חדשות 2)
הכנס שינצח את המינוי של מנכ"לית חדשות 13 החדשה יוליה שמאלוב ברקוביץ'? מאות עיתונאים ועיתונאיות, גם מערוצים וגופי תקשורת אחרים, השתתפו היום (ראשון) בכנס חירום להצלת חדשות 13 שהתקיים בצוותא בתל אביב, בהובלת ארגון העיתונאים והעיתונאיות וועד עובדי חדשות 13.
ביניהם, היה גם אמנון אברמוביץ', פרשן חדשות 12, שאמר בכנס: ״אבי וייס מנכ״ל חברת החדשות שלא יכל להגיע ביקש שאדבר בשם החברה ובשמו. עיתונאים יכולים להרשות לעצמם לפרסם ולהזדהות עם עמיתים, כי זה אינו משחק שסכומו אפס, המרחב פתוח לכולם, כולנו באותה גיגית, לכן אנחנו חייבים להיות ערבים זה לזה".

עוד הוסיף: ״ראש הממשלה הנוכחי רואה בתקשורת את חזות הכל. נאמר עליו שהוא העורך הראשי של המדינה. ככה זה כשמדובר בארטיסט ולא בלידר. לכן עיתונאי משובח כרביב מעכיר את שלוותו התקשורתית שהיא שלוותו הקיומית". 
לסיום הדגיש: ״ישראל היא נמצאת במלחמה, והיא חברה מפוצלת - לכן חשוב לגבש אותה סביב תכניות כמו אזור מלחמה ולא להסיח את הדעת ולפזר עליה רק בידור ושעשועים. אני פה אומר זאת בשמי ובשם חברת חדשות 12 ומרבית עובדיה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה