טלוויזיה

מגיש חדשות 13 חוגג יום מאושר: "חדשות טובות, כפי שביקשנו"

חודורוב כתב בטוויטר האישי שלו: "חדשות טובות מביהמ״ש העליון: בג״ץ הורה להעביר לדיון בפני הרכב שופטים את עתירת עובדי חדשות 13 וארגון העיתונאים, נגד מינוי מנכ״לית פוליטית שאינה עיתונאית לחברה"
מערכת ice |  1
מתן חודורוב (צילום רונן אקרמן, shutterstock)
אחרי שהבקשה של ראשי חדשות 13 לדחות על הסף את העתירה על המינוי של יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית חדשות 13, כעת חוגג מתן חודרוב את ההחלטה של בית המשפט ומתכונן להמשך.
חודורוב כתב בטוויטר האישי שלו: "חדשות טובות מביהמ״ש העליון: בג״ץ הורה להעביר לדיון בפני הרכב שופטים את עתירת עובדי חדשות 13 וארגון העיתונאים, נגד מינוי מנכ״לית פוליטית שאינה עיתונאית לחברה".

עוד כתב בהמשך הכתב הכלכלי והמגיש של חדשות 13, שעומד בחנית המאבק נגד ההנהלה על מינוי שמאלוב ברקוביץ': "בכך, דחה כב׳ השופט עמית את בקשת החברה למחוק את העתירה על הסף, וקבע כי זו תמשיך להתברר בביהמ״ש העליון כפי שביקשנו".
לסיום כתב: "החברה, המדינה ויש״ב נדרשים להשיב תוך שבוע לבקשותיהן של מועצת העיתונות ועמותת ״הצלחה״, להצטרף להליך במעמד של ידידי ביהמ״ש. נמשיך לנהל במחויבות גדולה את המאבק על עצמאות חברת החדשות, הבית העיתונאי של כולנו ואנו מצפים להשמיע את טיעונינו בפני ההרכב הנכבד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה מפתיע - בג"ץ מתגייס לשרות להקת כתבני החצר שלו
    בלתי קורקטי 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בג"ץ סניף מר"ץ כפי שכבר אמר מישהו
    סגור